پیام فر گفت: با بهره‌برداری از ایستگاه موبیل و احداث فیدر در سردشت و روستا‌های اطراف آن، مشکل افت ولتاژ برق برطرف می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن پیام فر مدیریت توزیع برق دزفول گفت: در گذشته برق شهر سردشت از ایستگاه فوق توزیع زیباشهر تامین می‌شد، فاصله زیاد خطوط برق تا منطقه‌ی سردشت باعث بروز قطعی برق ناخواسته در زمستان، ایجاد تلفات انرژی، کاهش ولتاژ و بروز نوسان خصوصاً در زمان اوج مصرف تابستان می‌شد.

او افزود: پیگیری لازم در خصوص احداث موبیل و فیدر اختصاصی ویژه شهر سردشت با پشتیبانی آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس و فرماندار انجام شد و پروژه احداث بیش از  یک هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط از ایستگاه موبیل سردشت و اتصال آن به شبکه توزیع برق از بهمن ماه پارسال در دستور کار قرار گرفت.

پیام فر بیان داشت: با بهره برداری از این پروژه مشکلات افت ولتاژ و نوسان برق شبکه شهر سردشت و روستا‌های اطراف ان شاءالله رفع خواهد شد.

مدیریت توزیع برق دزفول تصریح کرد: با جداسازی برق این منطقه از ایستگاه فوق توزیع زیباشهر، از این پس هم شاهد افزایش پایداری برق مشترکین شهر سردشت خواهیم بود و هم به دلیل کاهش بار ایستگاه زیباشهر، شاهد پایداری شبکه مناطقی همچون زیباشهر، چاه‌های کشاورزی اطراف، مراکز صنعتی و نظامی و روستا‌های قبل از سردشت خواهیم بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.