رونمایی و عرضه لپ تاپ جدید شرکت سامسونگ در آینده نزدیک

لپ تاپ Samsung Galaxy Chromebook Go قرار است با تراشه Intel Celeron به بازار عرضه شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gsmarena؛ سامسونگ یک ابرشرکت کره‌ای چندملیتی واقع در سئول است که در صنایع مختلفی فعالیت دارد و در حال حاضر در زمینه تکنولوژی پیشرفت خوبی داشته و توانسته بازار را در دست خود گیرد. این شرکت نه تنها در زمینه تلفن همراه و .. موفق بوده، بلکه در حال حاضر در حال تولید لپ تاپ‌های جدید است.

در حال حاضر شرکت سامسونگ قصد دارد به تولید لپ تاپ‌های جدید خود ادامه دهد و جدیدترین نسخه این شرکت Galaxy Chromebook Go است و این لپ تاپ یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی TFT با رزولوشن ۱۳۶۶x۷۶۸ پیکسل و وب کم ۷۲۰p دارد و ویژگی مهم دیگر این لپ تاپ جدید سامسونگ، پشتیبانی از LTE برای اینترنت است.

آخرین جزئیات از لپ تاپ جدید شرکت سامسونگ

تغذیه Galaxy Chromebook Go به کمک یک تراشه Intel Celeron N۴۵۰۰ انجام می‌شود که همراه با گرافیک Intel UHD ساخته شده و ۴ یا ۸ گیگابایت RAM LPDDR۴X و ۳۲ گیگابایت، ۶۴ گیگابایت یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی eMMc در این لپ تاپ جدید شرکت سامسونگ وجود دارد.

رونمایی و عرضه لپ تاپ جدید شرکت سامسونگ در آینده نزدیک

گفتنی است؛ وزن این لپ تاپ ۱.۴۵ کیلوگرم است و از یک صفحه کلید با نور پس زمینه بهره می‌برد. همچنین شامل درگاه‌های ۲x USB نوع C، یک USB ۳.۲، جک هدفون / میکروفون و همچنین اسلات‌های microSD و nano-SIM است.


بیشتر بخوانید


سامسونگ Galaxy Chromebook Go دارای یک باتری ۴۲.۳ وات است که به کمک یک شارژر نوع C  با توان ۴۵ وات شارژ می‌شود. البته شرکت سامسونگ هنوز جزئیاتی درباره میزان قیمت این لپ تاپ در اختیار کاربران قرار نداده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت سامسونگ ، لپ تاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار