رئیس اداره دامپزشکی اهواز از پلمب ۱۰ واحد عرضه مرغ زنده و انبار عمده فروشی در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا حفیظی رئیس اداره دامپزشکی اهواز گفت: با توجه به اینکه همه فرآورده‌های خام دامی باید در اماکن بهداشتی و تحت نظر نظارت دامپزشکی عرضه شوند، اما برخی سودجویان اقدام به عرضه و پخش فرآورده خام دامی به خصوص مرغ زنده به صورت غیر بهداشتی می‌کنند.

او افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان، اداره دامپزشکی اهواز با همکاری اماکن نیروی انتظامی این کلانشهر اقدام به پلمب ۱۰ واحد عرضه و فروش مرغ زنده و انبار عمده فروشی کرد و متخلفان به منظور طی کردن مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

حفیظی اظهار داشت: این اداره بازرسی‌های مستمری که در سطح شهر اهواز دارد و با همه واحد‌هایی که اقدام به عرضه فرآورده‌های غیر بهداشتی می‌کنند از طریق مراجع قضایی برخورد کرده و از ادامه روند فعالیت اینگونه واحد‌ها جلوگیری می‌نماید.

رئیس اداره دامپزشکی اهواز تصریح کرد: با توجه به فصل گرما و فسادپذیری سریع‌تر فرآورده‌های خام دامی از قبیل؛ گوشت قرمز، مرغ، ماهی و ... به شهروندان توصیه می‌شود جهت جلوگیری از مسمومیت غذایی و انتقال بیماری‌های مشترک انسان و دام فرآورده‌های خام دامی را از واحد‌های صنفی بهداشتی معتبر که تحت نظر کارشناسان بهداشتی این اداره هستند، تهیه نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار