تجربه رانندگی با استون مارتین در شبیه ساز ۸۰ هزار دلاری

شرکت خودروسازی استون مارتین یک شبیه ساز مسابقه‌ای را تولید کرده که لذت رانندگی با خودرو‌های این شرکت را به کاربر القا می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از کار اند درایور، دستگاه شبیه ساز مسابقه ای استون مارتین (Aston Martin) که "AMR-C۰۱" نام دارد، به تازگی توسط این خودروسازی معروف و موفق به بازار عرضه شده و همان‌طور که انتظار می‌رود، این شرکت قصد دارد تا تجربه‌ای شگفت‌انگیز را به شیفتگان دنیای بازی‌های کامپیوتری و مسابقات مجازی اتومبیل‌رانی بدهد.

با شنیدن اسم استون مارتین، بسیاری از ما به یاد خودرو‌های اسپرت و شگفت‌انگیزی می‌افتیم که در دنیای اتومبیل‌های قدرتمند و گران‌قیمت، نام خود را به ثبت رسانده‌اند. در همین رابطه، شرکت استون مارتین به بازار بازی‌های کامپیوتری هم وارد شده و اولین شبیه ساز بازی‌های مسابقه‌ای خود را برای خریداران ثروتمند و دوست دار محصولات لاکچری معرفی کرده است.

شبیه ساز مسابقه استون مارتین

استون مارتین برای ساخت AMR-C۰۱ با شرکت Curv Raising Simulators همکاری کرده تا این محصول را به بازار ارائه دهد. گفتنی است قیمت این محصول ۸۰ هزار دلار است.

تجربه رانندگی با استون مارتین در شبیه ساز ۸۰ هزار دلاری

این شرکت خودروسازی تبلیغ محصول اخیر را بر پایه فراهم کردن تجربه‌ای شگفت‌انگیز با شبیه سازی محیط مسابقه قرار داده و بدنه فیبر کربنی AMR-C۰۱ ، با صندلی مخصوص خودرو استون مارتین والکری (Valkyrie) مجهز شده است. انتظار می‌رود که صندلی مورد نظر در کنار تمامی تجهیزات شبیه سازی به کار رفته و نرم‌افزار‌های موجود، حس قرار گرفتن در یک خودرو مسابقه‌ای شگفت‌انگیز را به خریدار بدهد.

در طراحی دستگاه شبیه ساز مسابقه استون مارتین هدف اصلی به وجود آوردن ظاهری منحصر به فرد و در عین حال مشابه خودرو‌های معروف این شرکت بوده است. به علاوه سازندگان اطمینان داده‌اند که این محصول همان کیفیت ساختی را که از تمامی خودرو‌های شگفت‌انگیز استون مارتین انتظار می‌رود، داراست و تنها تفاوت AMR-C۰۱ با یک خودرو مسابقه‌ای، مجازی بودن تجربه راندن اتومبیل خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار