خسروی زاد گفت:امنیت پایه و شاکله اصلی هر نظام و کشوری است و پیشرفت علمی، اقتصادی، فرهنگی و غیره تنها در سایه امنیت امکان پذیر می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، افشار خسروی زاد دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در دیدار با فرمانده انتظامی استان ایلام ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه و شهید بهشتی، گفت: نیروی انتظامی بازوان توانمند دستگاه قضائی است.

 خسروی زاد ادامه داد: امنیت پایه و شاکله اصلی هر نظام و کشوری است و پیشرفت علمی، اقتصادی، فرهنگی تنها در سایه امنیت امکان پذیر می‌باشد.

او کارکنان نیروی انتظامی را به عنوان بازوی توانمند دستگاه قضائی در برقراری نظم و امنیت قلمداد کرد و ادامه داد: اولویت اصلی دستگاه قضائی و نیروی انتظامی پیشگیری از وقوع جرائم است که سایر نهاد‌ها نیز باید در این راستا همکاری‌های لازم را داشته و اقدامات خود را معطوف کنند.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان بیان کرد: تفاهم و تعاملات بین دستگاه‌های قضائی و نیروی انتظامی با هدف همکاری‌های مشترک در کلیه زمینه‌ها با بهره مندی از امکانات و توانمندی ها در پیشگیری از جرائم، معضلات و افزایش امنیت و بالا رفتن اعتماد عمومی در جامعه بسیار موثر خواهد بود.

او اظهار کرد: پلیس امروز پلیس انقلابی و مقتدر است و در راستای تامین امنیت انتخابات بسیار هوشمندانه اقدام کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.