رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان جنوبی گفت: کارمندان با اجرای طرح «کارمند فعال - ایران پویا» در محیط کار و پشت میز خود حرکات ورزشی انجام می دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، چراغ بیرجندی رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان جنوبی گفت: طرح «کارمند فعال - ایران پویا» با هدف ارتقای سطح  کمی و کیفی سلامت جسمانی، روانی و بهبود بهره وری سازمانی کارکنان دستگاه‌های اجرایی، به شکل مدون و پیوسته از شنبه ۵ تیرماه به صورت هفتگی  در روز‌های شنبه هر هفته راس ساعت ۸:۳۰ صبح اجرا می‌شود.

او افزود: این طرح در قالب جلسات آموزش و تمرین ۲۰ دقیقه‌ای (۱۰ دقیقه اول آموزش و حرکات آمادگی جسمانی و ۱۰ دقیقه بعدی بصورت تناوبی هر برنامه درخصوص یکی از موارد تغذیه، روانشناسی، حرکات اصلاحی، مشاور خانواده، رشد و یادگیری) با آموزش اساتید برجسته کشوری اجرا خواهد شد.

چراغ بیرجندی گفت: علاقمندان به مشارکت در این طرح با مراجعه به صفحه رسمی کارمند فعال در فضای مجازی به نشانی (karmandefaal@) و ورود به پخش زنده (Live) می‌توانند به این پویش ملی بپیوندند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان افزود: هرچند این طرح با عنوان کارمند فعال نامگذاری شده، اما عموم مردم نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.