چند نرخی بودن قیمت مرغ و افزایش قیمت موجب نارضایتی شهروندان کاشانی شده است که مسئولان باید رسیدگی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  حسین یکی از شهروندان کاشانی  با بیان اینکه قیمت مرغ در همه جای کاشان یکسان نیست، اظهار داشت: هر صنفی برای خود قیمتی ارائه می‌کند در حالی که مسئولان تاکید دارند قیمت مرغ باید ۲۴۹۰۰، اما اینطور نیست.

این شهروند کاشانی با بیان اینکه بخش نظارت بر صنوف لازم است تدابیری بیندیشند، افزود: نباید برای خرید مرغ صنوف مختلف را سر رد تا هر کدام ارزان‌تر می‌دهند از آن خرید کنند؛ این موضوع اعتماد عمومی را از بین می‌برد.

رضا دیگر شهروند کاشانی  با بیان اینکه قیمت مرغ از ثبات نسبی برخوردار است، افزود: متاسفانه این ثبات نسبی با تفاوت قیمت در مغازه‌های مختلف همخوانی ندارد و از این رو باید تدابیری اندیشیده.

این شهروند کاشانی با بیان اینکه لازم است در راستای نظارت بر اصناف تمهیدات لازم را پیش‌بینی کنند، افزود: چند نرخی بودن قیمت مرغ در کاشان موجب سردرگمی شهروندان می‌شود و از این رو لازم است تا مسئولان اقدامات مقتضی را انجام دهند.

رئیس اتحادیه مواد پروتئینی در کاشان ضمن اشاره به علل افزایش قیمت مرغ در ماه‌های اخیر در کشور و به تبع آن در کاشان اظهار داشت: قیمت مرغ به صورت مصوب ۲۴۹۰۰ تومان است و بر همین اساس در تمامی واحد‌ها باید به این قیمت به فروش برسد.

نادری با بیان اینکه تیکه کردن مرغ ممنوع است، افزود: تنها یک صنف در کاشان اجازه تیکه کردن مرغ را دارد و مرغ آزاد نیز با نرخ هرکیلو ۳۵ هزار تومان ارائه می‌شود تا به تنظیم بازار کمک کند.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.