عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره وضعیت مدیریتی این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا آصفی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: اعضای هیئت مدیره استقلال دلگیر هستند و مصاحبه نمی‌کنند. مهدی عبدیان هزینه زیادی برای باشگاه کرده است و انصاف نیست به جای تقدیر به او ناسزا گفت.

او ادامه داد: حجت نظری برای استقلال آبرو آورده است. من بیش از ۵۵ سال است که کنار استقلال هستم و با ناسزا شنیدن خیلی ناراحت نمی‌شوم. بیشتر مطالب درباره من خوب است، اما از مطلب منفی درباره خودم در صفحات مجازی اصلا ناراحت نخواهم شد و غصه نمی‌خورم.

او ادامه داد: هیئت مدیره وارث مشکلات گذشته است. ما در استقلال به غیر از پول مشکل دیگری نداریم. در مسائل مدیریتی، هیئت مدیره و و ... مشکلاتی است.

آصفی بیان کرد: شرایط استقلال به آن بدی که گفته می‌شود نیست. استقلال پر افتخار‌ترین تیم ایران است و دو ستاره دارد. یک مشکل آسایش این تیم بزرگ را برهم می‌زند. من تیمی بزرگ‌تر از استقلال را سراغ ندارم و درباره پرسپولیس هم نمی‌خواهم صحبت کنم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: اینکه گفته می‌شود بازیکنان استقلال یک یا دو پرس غذا خوردند مشکل کوچکی است. من در استقلال با حسن روشن، مرحوم پورحیدری و ناصر حجازی بودم. هواداران را درک می‌کنم و آن‌ها را دوست دارم. درد هواداران درد من است. با استقلال گرم و سرد را چشیدم. من حداقل سه بار از هیئت مدیره استعفا کرده ام، اما پیشکسوتان از من خواستند بمانم. کجای دنیا رسم است که دعوای خانوادگی را بیرون ببرند. بار‌ها علیه هیئت مدیره هر چه خواستند گفتند.

او افزود: حامی مالی ۸۰ - ۹۰ میلیارد تومان پول به باشگاه تزریق کرده است. از حامی مالی در فضای مجازی انتقاد می‌کنند و این موضوع حامی مالی را مجبور به عقب نشینی می‌کند.

آصفی گفت: تمام اعضای هیئت مدیره استعفا کرده اند. اگر با این موضوع موافقت شود دست تمام اعضا را می‌بوسیم. من به وزیر ورزش و جوانان پیشنهاد دادم تغییرات اساسی انجام شود. من نمی‌دانم مددی می‌رود یا می‌ماند. اگر به رفتن باشد همه با هم خواهیم رفت. فوتبال باعث نشاط است. نباید هواداران استقلال را اذیت کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار