معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس گفت: پارسال ۲۷۰۰ مورد لوله کشی گاز و ساخت ۴۲۰۰ حمام و سرویس بهداشتی برای منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بدری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس گفت: پارسال ۲۷۰۰ مورد لوله کشی گاز  و  ۴ هزار و ۲۰۰ حمام و سرویس بهداشتی با استفاده از اعتبارات دولتی و منابع مردمی و خیران برای منازل مددجویان تحت حمایت استان بهسازی و ساخته شد.

او افزود: کمیته امداد تلاش می‌کند برای جلوگیری از ابتلای مددجویان به بیماری‌های مختلف، اقدامات لازم را برای افزایش کیفیت شاخص‌های بهداشتی انجام دهد.

بدری اظهار داشت: سرویس‌های بهداشتی و حمام، با اعتبارات دولتی و کمک‌های خیران و منابع مردمی معادل ۱۸۶ میلیون و ۵۳۳ هزار ریال احداث شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به اینکه ۶ هزار و ۹۰۰ نفر از مددجویان از مزایای طرح مذکور بهره‌مند شدند؛ بیان کرد: پارسال ۹۰۸ میلیون ریال جهت آموزش بهداشت جامعه هدف و ارتقا شاخص‌های بهداشتی هزینه شده است.

او در خصوص اجرای برنامه‌های عملیاتی این نهاد گفت: کمیته امداد با حداکثر توان خود تلاش می‌کند با انجام طرح‌های غربالگری و بیماریابی نسبت به پیشگیری ابتلای مددجویان به بیماری‌های مختلف اقدامات لازم را انجام دهد.

بدری افزود: بهره مندی از متخصصان حوزه بهداشت و درمان و استفاده از فناوری روز مراکز درمانی طرف قرارداد این نهاد، موجب کاهش هزینه‌های درمانی و بهداشتی مددجویان می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار