نبوتی گفت: از همه ظرفیت‌های شهرستان ایذه برای برگزاری مطلوب کنکور سراسری امسال استفاده می‌کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نبوتی سرپرست فرمانداری ایذه ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) گفت: کنکور یک رقابت علمی است، انتظار می‌رود در این رقابت علمی که سرنوشت فرزندان ما را مشخص می‌کند مسئولین از دل و جان برای برگزاری کنکور در نهایت آرامش، امنیت و سلامت تلاش کنند و جهادگرانه عمل کنند.

او بیان داشت: وظیفه ما فراهم کردن بهترین شرایط برای برگزاری کنکور است و این دانش آموزان ۱۲ سال تلاش کردند و خانواده ها، معلمان ساعت‌ها و بلکه سال‌ها زحمت کشیدند که ثمره کارشان آن روز به بار بنشیند.

نبوتی  افزود: هیچ حوزه‌ای نباید مشکل سرمایشی داشته باشد و دستگاه‌های دولتی، دانشگاه‌ها مکلف هستند از تمام ظرفیت و امکانات جهت برگزاری کنکور سراسری استفاده کنند و ادارات خدمات رسان اقدامات لازم را برای ارائه خدمات در روز برگزاری آزمون معمول نمایند.

فرماندار ایذه ادامه داد: ایذه در رقابت‌های کنکور، شهرستانی افتخارآمیز بوده است امیدوارم نتایج این زحمات امسال هم منجر به دستاورد‌های علمی برای شهرستان باشد و شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی باشیم.

این مقام مسئول گفت: ناظرین بهداشت یک روز قبل از برگزاری آزمون از تمام حوزه‌ها بازدید به عمل آورد و بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی نظارت داشته باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه افزود: اسامی دانش آموزان بر اساس تست PCR و فرم خود اظهاری مشکوک به کرونا از سازمان سنجش ارسال می‌شود که در همین راستا برای هر حوزه یک اتاق ایزوله در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.