کارشناس هواشناسی گفت: از امشب تا پایان هفته با توجه به جریانات جنوبی شاهد افزایش رطوبت هوا در بوشهر و خوزستان خواهیم بود.

گودرزی کارشناش هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه در ۵ روز آینده آسمانی صاف و جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم است گفت: در این مدت با توجه به جریانات گرم و مرطوب جنوبی در ارتفاعات جنوب کرمان ،جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان افزایش ابر و رگبار و رعد وبرق رخ می‌دهد.

او ادامه داد: از امشب تا پایان هفته با توجه به جریانات جنوبی شاهد افزایش رطوبت هوا در بوشهر و جنوب شرق خوزستان خواهیم بود.

گودرزی بیان کرد: از امشب تا روز شنبه در برخی نقاط نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و احتمال گرد وخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: از امشب تا روز پنجشنبه در برخی ساعات وزش باد در خوزستان و ایلام افزایش یافته و خیزش گرد وخاک و کاهش کیفیت هوا در برخی از این مناطق دور از انتظار نیست.

او یاد آور شد: امشب تنگه هرمز و  تا پایان هفته شرق دریای عمان مواج و متلاطم است.

گودرزی درباره آب و هوای تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد است . بیشترین دمای تهران ۳۷ درجه و کمترین آن ۲۵ درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار