مدیر مخابرات منطقه خوزستان از بهره برداری پروژه توسعه فیبر نوری روستا‌های فتح المبین شوش به طول ۳۱ کیلومتر با هدف توسعه زیرساخت‌های مخابراتی خبر داد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تلاش بی وقفه کارشناسان و متخصصان حوزه شبکه فیبرنوری، پروژه توسعه ارتباطات با حفاری و نصب ۳۱ کیلومتر فیبر نوری فتح المبین شهرستان شوش به منظور توسعه زیرساخت‌های مخابراتی و ارتقای ارتباطات روستایی و مناطق کمتر توسعه یافته اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.

او با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و تغییر سبک زندگی و به تبع آن، ظرفیت استفاده از شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی افزایش یافته و اهمیت ارائه خدمات به مشترکان را دوچندان کرده است، افزود: با اجرای این طرح، خدمات ارتباطی و زیرساخت‌های مخابراتی در شهر‌ها و روستا‌های این مسیر توسعه پیدا کرد و میزان دسترسی خانوار‌های روستایی از خدمات آموزشی، بهداشتی، بانکی و دیگر خدمات نوین ارتباطی افزایش می‌یابد.

فلاح زاده بیان داشت: با تکمیل و اجرا شدن توسعه فیبر نوری فتح المبین، امکان توسعه ارتباطات و افزایش پهنای باند و ارتقای تکنولوژی سایت‌های تلفن همراه شهر صالح مشطط، صالح داود و شهرک قدس به نسل‌های بالاتر با هدف استفاده مشترکان از خدمات نوین ارتباطی فراهم شد و همچنین روستانشینان مسیر اجرای این پروژه از توسعه و خدمات شبکه مراکز مخابراتی صالح مشطط و صالح داود بهره مند می‌شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: به منظور ارتقاء و یکسان سازی سطح خدمات به مشترکان، افزایش کیفیت محصولات مخابراتی در نقاط شهری و روستایی از جمله اهداف و برنامه‌های شرکت مخابرات ایران بوده و مخابرات منطقه خوزستان در این زمینه با توسعه شبکه فیبر نوری گام‌های مؤثری برداشته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.