رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف بیش از هزار تبلت قاچاق از یک خودرو خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: به دنبال اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، یک دستگاه سواری سمند که حامل تعدادی تبلت خارجی قاچاق بود و قصد تخلیه در محدوده خیابان جمهوری را داشت، شناسایی و ماموران برای مقابله با ورود کالای قاچاق به بازار، وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی در قالب سه اکیپ وارد ساختمان مذکور در خیابان جمهوری شدند که در بررسی اولیه مشخص شد ساختمان تجاری است و توانستند تعداد زیادی تبلت را که در قسمت‌های مختلف ساختمان اعم از پارکینگ، راه پله و انبار دپو شده بود، کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، کالا‌ها شامل هزار و ۴۳۵ دستگاه تبلت ساخت کشور چین به این پلیس منتقل شد و کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده را ۱۰ میلیارد تومان برآورد کرده اند و تلاش‌ها برای دستگیری متهمان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید

کشف لوازم خانگی قاچاق در تهران به ارزش ۱۰ میلیارد تومان

اولویت پلیس امنیت اقتصادی، برخورد با دانه درشت‌ها است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۵۷ ۰۱ تير ۱۴۰۰
همه رامهندسی معکوس کنیدوعلمش راجهت تولیدداخل به کاربگیریدیابفروشیدداروواردکنیدیاارزحاصله رابه خزانه بریزیدروی درآمدحاصل ازتوقیف کالای قاچاق هم اندیشی کنیدامحانکنیدش هرچی میبینیدنبایدامحاکنید.
آخرین اخبار