مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۳۰۷ حادثه دیده در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ توسط عوامل این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۲۲۹ نفر در حوادث جاده ای، ۲۴ نفر در کوهستان، ۲۳ نفر در حوادث شهری، ۱۹ نفر در خدمات حضوری، ۷ نفر در حوادث دریایی و ساحلی، ۴ نفر در حوادث سیل و آبگرفتگی و یک نفر در حادثه صنعتی و کارگاهی حادثه دیده بودند.

او با بیان اینکه ۹۷ فقره حادثه امدادرسانی شده است، تصریح کرد: ۶۳ مورد حادثه جاده ای، ۱۵ مورد خدمات حضوری، ۱۰ فقره حوادث کوهستان، ۴ مورد شهری، ۳ مورد حادثه دریایی- ساحلی، یک مورد سیل و آبگرفتگی و یک مورد حادثه صنعتی و کارگاهی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان این که در این حوادث ۱۹۵ نفر مصدوم شده بودند، اضافه کرد: از این تعداد افراد مصدوم شده در طول سه ماهه اول سال جاری ۴۷ نفر توسط عوامل جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی استان انتقال داده شده و ۷ نفر هم به صورت سرپایی درمان شده اند.

ضربی تعداد نیرو‌های عملیاتی بکار گرفته شده برای امدادرسانی به این حوادث را ۴۱۳ نفر در قالب ۱۱۳ تیم عملیاتی عنوان کرد و گفت: ۱۴۵ دستگاه خودروی عملیاتی برای امدادرسانی به این حوادث بسیج شده بودند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.