با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی کلنگ درمانگاه تخصصی شهری منطقه پدافند هوایی شمال غرب به نام مرحوم سید رضا مقیمی اصل شهید راه صنعت در تبریز به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در  با تقدیر از خانواده خیر مرحوم سیدرضا مقیمی اصل گفت: مرحوم مقیمی خیر به تمام معنا بودو در جشن گلریزان نیز اولین چک را ایشان صادر می‌کرد و این درمانگاه نیز یکی از کار‌های خیر خانواده شان در ادامه کار‌های خیر پدر خیرشان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از فرماندهان پدافند هوایی نیز برای در اختیار قرا دادن زمین و دانشگاه علوم پزشکی برای حمایت از احداث این درمانگاه تشکر کرد.

امیر عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب  گفت: این درمانگاه برای مردم مناطق محروم در شرق تبریز و روستا‌های اطراف نیز خدمات ارائه خواهد کرد و در مساحت ۶ هزار متر مربعی با ۱۲۰۰ متر مربع زیر بنا احداث می‌شود.

 سیاوش مقیمی اصل فرزند خیر مرحوم و کارآفرین نمونه ایران  گفت: این درمانگاه هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان خواهد داشت و در عرض ۱۸ تا ۲۴ ماه احداث خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار