رئیس دادگستری آذربایجان‌شرقی از پرونده ارتشاء در شهرداری تبریز توسط یکی از عوامل این مجموعه و با سوءاستفاده از کارتخوان یک دستفروش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،خلیل‌اللهی رئیس دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه حوزه شهرداری‌ها در بحث مبارزه با مفاسد اداری یکی از بخش‌هایی است که همواره پرونده یا پرونده‌هایی در مورد آن وجود دارد و پرونده ارتشاء در شهرداری تبریز توسط یکی از عوامل این مجموعه و با سوءاستفاده از کارتخوان یک دستفروش تنها نمونه‌ای از آن است.

او انتقال زندان تبریز را یکی از معضلات اصلی مجموعه قضایی آذربایجان‌شرقی برشمرد و افزود:‌این موضوع به دلیل قرار گرفتن این طرح در ردیف پروژه‌های ملی و عدم تخصیص به‌موقع اعتبارات مورد نیاز بوده است و گرنه پروژه‌های مشابه در سایر شهرستان‌ها که از طریق بودجه قوه قضائیه اجرا شده‌اند پیشرفت‌های مناسبی داشتند و در هفته قوه قضائیه امسال برخی از آن‌ها به بهره‌برداری خواهند رسید.

خلیل‌اللهی ادامه داد:در بودجه ۱۴۰۰ اعتبارات مورد نیاز زندان تبریز نیز  پیش‌بینی شده است که امیدواریم با تخصیص آن آرزوی انتقال این مجموعه سرانجام به واقعیت بپیوندد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.