پیشکسوت کشتی کشورمان در خصوص وضعیت این رشته توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور برزگر، پیشکسوت کشتی کشورمان در مراسم رونمایی از سردیس ورزشکاران اظهار کرد: امروز از سردیس من رونمایی شد و حس و حال بسیار خوبی دارم. از برگزارکنندگان این مراسم تشکر می‌کنم، اما از یک جهت دیگر خوشحالم که ورزشکاران جوان متوجه خواهند شد در صورت کسب مدال  المپیک در تاریخ ورزش کشورمان جاودانه خواهند شد.

او درباره وضعیت کشتی در آستانه المپیک توکیو گفت: کشتی ورزش ملی کشورمان است. همه مردم ایران این ورزش را دوست دارند و از ورزشکاران این رشته انتظار کسب مدال در المپیک را دارند. خوشبختانه تمام اعضای فدراسیون کشتی خودشان کشتی گیر بوده اند.

او ادامه داد: با وجود همه گیری ویروس کرونا در جهان مسابقات بین المللی کشتی نیز با وقفه برگزار شد و این مشکل برای همه کشتی گیران جهان است. من مطمئنم کشتی گیران کشورمان  با کسب مدال المپیک به ایران خواهند آمد.

برزگر درباره عملکرد دبیر، رئیس فدراسیون کشتی بیان کرد: جو خوبی بین کشتی گیران وجود دارد و آن‌ها تمرینات خوبی را تا کنون پشت سر گذاشته اند. خوشبختانه سالن کشتی پس از سال ها تعمیر شده است.  این سالن بعد از برگزاری بازی‌های آسیایی تهران در سال ۱۹۷۴ دیگر مرمت نشده بود؛ اما متاسفانه اسم عبدالله موحد پیشکسوت کشتی و دارنده مدال المپیک را از روی این سالن برداشته اند و این مایه تاسف است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار