شریفی نژاد از اختصاص ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات به منظور تامین نقدینگی و سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان گفت: ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات به منظور تامین نقدینگی و سرمایه در گردش واحد‌های تولید‌ی استان سمنان در نظر گرفته شده است.

شریفی نژاد از تصویب ۳۱ طرح کارگروه فرعی کشاورزی خبر داد و گفت:در بخش کشاورزی ۳۱ کارگروه فرعی مصوب شده که برای این مهم ۱۳ میلیارد و سیصد میلیون تومان اعتبارات براورده شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: بانک‌ها ظرف یک ماه مصوبات لازم را بررسی و نتیجه نهایی را اعلام کنند تا خروجی کافی را دربخش تولید و اشتغال داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در خصوص عملکرد پایش ۳ ماهه بیان کرد: گزارش سه ماهه کارگروه تسهیل با همکاری کمیته‌ها تکمیل شود تا فرانید کار به خوبی بررسی شود.

در این جلسه مشکلات ۳ واحد تولیدی استان در زمینه امور بانکی و زیربنایی مطرح شد و در جهت رفع موانع تصمیماتی اتخاذ شد.

شریفی نژاد حمایت از واحد‌های تولیدی و رفع موانع پیش روی را اقدام مهمی دانست و افزود: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در جهت رفع مشکلات و پشتیبانی از واحد‌های تولیدی هماهنگی‌های لازم با کارگروه تسهیل و رفع موانع را داشته باشند تا روند تولید و رونق در واحد‌ها ی صنعتی در استان را سرعت ببخشیم .

 تشنه دل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان هم در این جلسه گفت:۵۲ طرح صنعتی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۶۵۰ میلیارد ریال با ظرفیت اشتغالزایی جدید برای ۵۱ نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند.

او افزود: از مجموع واحد‌های معرفی شده، ۹ واحد به ارزش ۵۱۴ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۴۳ واحد به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

انتهای پیام / ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.