صبح امروز به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی همایش نهضت تبلیغ با محوریت تجلیل از تشکل‌های دینی مردمی فعال در عرصه مواسات و همدلی در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام شعبانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: هیچ جناحی نباید خوشحال باشد که من برنده شدم بلکه برنده انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و انتخاباتی که گذشت به اندازه وقوع اصل انقلاب اسلامی ارزش داشت چرا که دشمن تمام همت خود را بکار گرفته بود که با تحریم انتخابات نظام را یکسره کند.

او افزود: حضور نزدیک به ۵۰ درصد برای نظام اسلامی بسیار ارزشمند است این خیلی معنا دارد و در ماه‌های آینده بیشتر تحلیل خواهد شد، دشمن از جنگ روایتهایش دست برنداشته است و همواره سعی دارد انتخابات و منتخب را زیر سوال ببرد.

حجت الاسلام شعبانی تصریح کرد: تبلیغ اجتماعی در کشور ما نهادینه شده است که جای شکر دارد و در این بحث حضور سازمان های مردم نهاد و گروه‌های جهادی بسیار موثر است.

 حجت الاسلام  زمانی معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: امروز اول تیر ماه سالروز صدور حکم حضرت امام خمینی و تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در کشورمان است، در سراسر کشور در این روز ضمن یادآوری دستاورد‌ها و تلاش‌های سازمان تبلیغات اسلامی به مردم ، مخاطبین ،گروه‌های مردمی و ظرفیت‌های اجتماعی مردم که در ارتباط با سازمان تبلیغات اسلامی هستند بحث تجلیل را بر عهده داریم.

او گفت: سازمان تبلیغات اسلامی وسیع‌ترین و اصلی‌ترین مجموعه سازماندهی، شناسایی و شبکه‌سازی مجموعه‌های مردمی برای خدمت به دین مبین اسلام است.

در این همایش از تشکل‌های جهادی که در بحث مواسات و همدلی فعالیت می‌کردند تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.