استاندار همدان گفت: تصویب طرح جامع شهری چهره همدان را دگرگون می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان گفت: تصویب طرح جامع شهری همدان مراحل پایانی خود را می‌گذراند و با اجرای این طرح چهره شهر همدان دگرگون می‌شود.

او امروز سه شنبه در آیین بهره برداری از پل اصلی تقاطع غیر همسطح شهید حاج حسین همدانی افزود: طرح جامع شهری همدان با صد‌ها ساعت کار کارشناسی بررسی شده و با اجرای آن گره‌های شهری باز می‌شود.

استاندار همدان اظهار داشت: تلاش‌های مدیریت شهری، شورای اسلامی شهر فعلی و کارکنان شهرداری برای بهره برداری از این پل بسیار ارزشمند است.

شاهرخی با اشاره به اینکه مردم استان و شهر همدان به آینده امیدوار باشند، عنوان کرد: طرح ها و اقداماتی در بلند مدت برنامه ریزیی شده که همدان را به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن به جایگاه اصلی خود می‌رساند.

او تصریح کرد: ۳۰۰ طرح مهم در حال حاضر در استان همدان در دست ساخت است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه قرار گرفتن ایستگاه راه آهن در خارج از شهر یکی از دغدغه‌های مردم است، تصریح کرد: پروژه انتقال ایستگاه راه آهن به داخل شهر همدان، با استاندارد‌های اروپایی طراحی و خط آن تا پشت فرودگاه کشیده شده است.

شاهرخی افزود: با بهره برداری از ایستگاه راه آهن همدان، شاهد یکی از مدرن‌ترین ایستگاه‌های راه آهن کشور در این شهر خواهیم بود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.