زالی گفت: با افتتاح ساختمان امام حسن مجتبی (ع) ۳۷۷ تخت بیمارستانی به بیمارستان مسیح دانشوری اضافه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران صبح امروز در مراسم افتتاح بیمارستان بزرگ امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: ساختمان امام حسن مجتبی (ع) دارای ۳۷۷ تخت بستری است و تعداد تخت‌های بیمارستان مسیح دانشوری را تقریبا به دو برابر ارتقا می‌دهد. با توجه به اینکه بیمارستان مسیح دانشوری پذیرای بیماران کرونایی است، کار کردن در فضای محدود قبلی بسیار سخت و طاقت‌فرسا بود.

او ادامه داد: بیمارستان مسیح دانشوری قطب آموزش دانشجویان پزشکی است و یک نگاه چند وجهی در این بیمارستان دیده می‌شود. این مرکز یکی از قطب‌های حوزه ریوی و تنفسی است که حجم قابل توجهی از خدمات را  در بحران همه گیری به بیماران کرونایی ارائه داده است.

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: این مرکز درمانی در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا قرار دارد و ۷۸۲۵ بیماران کرونایی در این مرکز بستری هستند. ۸۵ درصد از بیماران کرونایی بستری در این مرکز درمانی درمان و ترخیص شده اند که این کارنامه درخشان با وجود ارجاعی بودن این مرکز درمانی بوده است.

زالی بیان کرد: در این بیمارستان ۲۴۲ پروژه مطالعاتی در زمینه بیماری کرونا انجام شده که ۱۶۷ پروژه به نتایج قطعی رسیده است.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار