نعیم مقدم، از کاهش قیمت مرغ و تخم مرغ در هفته‌ی آینده در خرمشهر خبر داد.

نعیم مقدم، مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر در گفت وگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: قیمت تخم مرغ در یک ماه اخیر به نوسان داشته و در حال حاضر در عمده فروش‌ها به قیمت ۳۰ هزار تومان و و در خرده فروشی‌ها بین ۳۲ تا ۳۳ هزار تومان به مردم عرضه می‌شود، اما قرار است از هفته‌ی آینده قیمت آن کاهش یابد.

او افزود: بی ثباتی قیمت تخم مرغ به دلیل آن بود که برای تولید نهاده‌های دامی، ارز دولتی به آن اختصاص نمی‌یافت و با افزایش و کاهش قیمت ارز شاهد نوسان در قیمت مرغ و تخم مرغ نیز بودیم.

مقدم حاصل نشست دیروز با نهاد‌های مربوط در استان خوزستان را حل مشکل ارز خواند و ادامه داد: با تصمیم گیری‌هایی که انجام شد قرار است که ارز دولتی برای وارد کردن نهاده‌های دامی اختصاص یابد و از هفته‌ی آینده مرغ و تخم مرغ قیمت پایین تری به شهروندان عرضه خواهد شد.

مدیر اداره صنعت، معدن، تجارت خرمشهر در پایان با تخلف دانستن عرضه‌ی کالا‌ها بالاتر از قیمت مصوب به شهروندان گفت: مردم در صورت مشاهده‌ی گرانفروشی از سوی عمده فروشان یا خرده فروشان می‌توانند به منظور رسیدگی سریع، شکایت خود را از راه شماره گیری سامانه ۱۲۴ و ۱۱۴ ثبت کنند.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.