نایب رئیس کمیسیون قضائی مجلس از تصویب کلیات لایحه مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن انسان به خارج از کشور در جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز دوشنبه کمیسیون متبوعش، اظهار کرد: در جلسه امروز لایحه مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن انسان به خارج از کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: بعد از تصویب کلیات لایحه مبارزه با قاچاق انسان در صحن کمیسیون قضایی جزئیات لایحه برای رسیدگی بیشتر به کارگروه تخصصی ارجاع شد تا نتایج بررسی‌ها برای تصمیم‌گیری نهایی در جلسات بعد به صحن کمیسیون ارائه شود.

نایب رئیس کمیسیون قضائی مجلس اظهار کرد: همچنین در این جلسه ادامه رسیدگی به طرح اصلاح قانون آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضای کمیسیون رسید و بدین ترتیب کار بررسی و تصویب این طرح در کمیسیون قضائی پایان یافت.

نوروزی خاطرنشان کرد: براساس مصوبه امروز کمیسیون مصوبات و تصمیمات شورای عالی انقلاب فرهنگی از دایره شمول ورود و رسیدگی‌های دیوان عدالت اداری مستثنی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار