رئیس کل دادگستری البرز گفت: اشتغال بیش از سه هزار نفر با ورود دستگاه قضایی البرز ادامه پیدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری البرز گفت: ورود دستگاه قضایی در کنار همکاری دیگر دستگاه ها موجب شد تا در سال گذشته زمینه تداوم اشتغال برای بیش از سه هزار نفر فراهم شود و اطلاعات بیش از ۲۳ هزار بنگاه اقتصادی و ۵۷ هزار واحد صنفی فعال در استان با هدف شناسایی مشکلات و موانع پیش پای تولید آنها احصا شده است.

او افزود: یکی از پرونده هایی که در اواخر سال گذشته باز شد در خصوص فساد مالی در شرکت توزیع نیروی برق استان بود که در این رابطه سه نفر از مدیران و کارکنان این شرکت و هشت نفر خارج از مجموعه تحت تعقیب و بازداشت قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری البرز  به تشکیل ۵۹۸ هزار و ۹۵۵ فقره پرونده در دادگستری استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از ۱۳۰ هزار و ۸۰۷ فقره پرونده نیز در شوراهای حل اختلاف البرز تشکیل شده است.

او با بیان این که سال گذشته بیشترین تغییر کاربری اراضی کشاورزی به ترتیب در ساوجبلاغ، چهارباغ، نظرآباد، کرج، اشتهارد، فردیس و طالقان انجام شده است، افزود: همچنین در سال گذشته بیش از پنج هکتار از حریم رودخانه منطقه آتشگاه آزاد سازی شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.