فرماندار کرمانشاه گفت : پوریا فخری، هاشم درویشی، احسان حیدریان و کامبیز غلامی به عنوان چهار عضو جدید در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه توسط مردم انتخاب شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : حدود ۳۱.۱۷ درصد از مردم کرمانشاه در انتخابات شورای اسلامی مشارکت داشتند.

او گفت : از مجموعه ۲۲۲ هزار و ۱۰۴ رأی ماخوذه، کامران کلکی با ۲۴ هزار و ۳۴۴ رأی، احسان احسانی با ۲۱ هزار و ۴۳ رأی، سید پیمان موسوی با ۱۶ هزار و ۲۱۱ رأی، احسان حیدریان با ۱۵ هزار و ۵۰ رأی، سید حجت‌الله موسویاجاق با ۱۵ هزار و ۴۵ رأی، رسول آزادی با ۱۴ هزار و ۸۵۰ رأی، هاشم درویشی با ۱۴ هزار و ۷۸۸ رأی، سالار احمدزاده با ۱۳ هزار و ۳۵۰ رأی، پوریا فخری با ۱۳ هزار و ۲۳۳ رأی، سیدمیثم موسوی‌اجاق با ۱۳ هزار و ۱۱۷ رأی و کامبیز غلامی با ۱۱ هزار و ۷۳۹ رأی به عنوان ۱۱ نفر منتخب اصلی شورای اسلامی شهر کرمانشاه هستند.

فرماندار کرمانشاه افزود: خسرو زرافشانی با ۱۰ هزار و ۲۰۲ رأی، علی فتاحی‌طعنه با ۹ هزار و ۹۵۶ رأی، حیدر حیدری با ۹ هزار و ۸۱۳ رأی، طیب حیدری با ۹ هزار و ۵۸۵ رأی، شهریار نعمت با ۹ هزار و ۱۹۹ رأی، فروین امیری با ۸ هزار و ۲۳۷ رأی و هوشنگ عندلیب با ۸ هزار و ۱۵۲ رأی به عنوان هفت نفر عضو علی‌البدی شورای اسلامی شهر کرمانشاه معرفی شدند.

او افزود: پوریا فخری، هاشم درویشی، احسان حیدریان و کامبیز غلامی نسب به دوره قبل شورا به‌عنوان چهار عضو جدید در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه توسط مردم انتخاب شدند.

رنجبر ادامه داد: کسانی که به نتایج انتخابات شورا‌ها شکایت دارند دو روز فرصت دارند شکایت خود را به هیأت اجرایی تحویل دهند.

او گفت: شورای شهر متأسفانه خیلی سال‌ها‌ست از فرصت‌ها استفاده نکرده، امیدواریم در این دوره ششم فرصت‌سوزی صورت نگیرد و به عهدی که با مردم بسته‌اند وفادار باشند؛ مردم خوبی داریم و لایق خدمت هستند که نباید فراموش شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.