رئیس ستاد انتخابات البرز گفت: چهارصد و شصت و پنج هزار و ۴۶۲ رای از مجموع ۷۲۹۰۸۷ آرای ماخوذه در البرز متعلق به آقای رئیسی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فردی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت:به ترتیب آقایان رئیسی با ۴۶۵۴۶۲ رای معادل ۶۳.۸ درصد، محسن رضایی با ۷۶۶۶۷ رای معادل ۱۰.۵ درصد، عبدالناصر همتی با ۵۸ هزار و ۱۱۲ رای معادل ۸ درصد و قاضی زاده هاشمی با ۳۶۶۳۴ رای معادل ۵ درصد از مجموع ۷۲۹۰۸۷ آرای ماخوذه را به خود اختصاص دادند و در مجموع ۴۲ درصد افراد واجد شرایط در انتخابات شرکت کردند که مشارکت خوبی است.

او افزود: از طرفی در مجموع تعداد کل آرای باطله ماخوذه ۹۲هزار و ۲۱۲ رای بوده است.

معاون استاندار البرز گفت: در انتخابات شورای اسلامی شهرها در مجموع کل آرای ماخوذه شهرهای استان ۵۶۵۹۷۱ رای بوده که از این تعداد ۴۹۴۲۵۶ رای صحیح و ۷۱۷۱۹ رای باطله بوده است؛ در هر صورت نتیجه انتخابات شوراها توسط فرمانداری ها منتشر شده است و کسانی که از روند انتخابات شکایت دارند می توانند با ذکر مستندات مربوطه شکایت و اعتراضات خود را به هیئت اجرایی شهرستان ها به صورت مکتوب اعلام کنند.

او افزود: در هر صورت انتخابات در روز جمعه مورخ ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ با ۱۳۶۳ شعبه اخذ رای و ۳۰۵۰۹ نفر در کمال نظم، آرامش و امنیت برگزار شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.