معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران توضیحاتی را بیان کرد.

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در این جلسه درباره اقدامات آینده فدراسیون تنیس و گزارش هایی درباره عملکرد سال گذشته این فدراسیون از طرف مدیران داده شد و همچنین آیین نامه کمیته انضباطی این فدراسیون نیز به روز آوری شد و امیدواریم بتوانیم با برگزاری رویداد های تنیس در تمام شهر های ایران باعث پیشرفت این رشته در تمام شهرهای کشورمان شویم.

احمدی درباره عملکرد کلی فدراسیون تنیس گفت: تیم جدید فدراسیون کار خود را چند ماهی است که آغاز کرده و باید در فرصت مناسب دیگری عملکرد آن ها را قضاوت کنیم، اما در این مدت هم با وجود شرایط کرونایی شاهد افزایش رویداد های ورزشی در این رشته بودیم و همچنین تیم جدید فدراسیون در حوزه ی استعداد یابی نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است.

او افزود: آینده این رشته را بسیار خوب می بینم به شرطی که هماهنگی خوب خود را با استان ها حفظ کند و امیدوارم فدراسیون تنیس با افزایش تعامل خود با سایر دستگاه ها و ارگان ها شرایط این فدراسیون را بهتر از قبل کند.

احمدی در ارتباط با مشکلات مالی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: مشکلات مالی این ۲ باشگاه را مدیران این ۲ تیم باید پیگیر باشند و حل کنند.

او ادامه داد: وزارت ورزش از طرف کارگزارانی که برای این ۲ باشگاه تعیین کرده است حمایت خود را از این باشگاه ها نشان داده است و امیدوارم هیئت مدیره این ۲ باشگاه هر چه سریعتر برای حل مشکلات این ۲ باشگاه اقدام کنند.

احمدی درباره شایعه بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی فوتبال ایران افزود: این صحبت‌ها شایعه است و موضوع بازگشت کی روش صحت ندارد .


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار