رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری باند سه نفره سرقت منزل در شمال شرق تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در اوایل خردادماه امسال طی وصول اخبار مردمی مبنی بر فعالیت یک باند سه نفره از سارقان حرفه‌ای منزل در محدوده شمال شرق تهران، موضوع به اداره هفدهم ارجاع شد.

وی افزود: کارآگاهان اداره هفدهم با آغاز تحقیقات پلیسی و با تلاش‌های بی وقفه سرکرده باند به نام «فیروز» ۲۳ ساله به همراه دونفر دیگر از اعضای باند که ۲۷ و ۳۰ ساله بودند را مورد شناسایی قرار دادند.

سردار لطفی ادامه داد: در ادامه و بررسی‌ها مشخص شد یکی از اعضای باند دارای یک فقره سابقه سرقت منزل در سال‌های گذشته بوده است، با ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه سارقان در محدوده شهرستان پردیس شناسایی و طی یک عملیات ضربتی در اوایل خردادماه دستگیر و در بازرسی از محل مقادیری طلا، ساعت‌های لوکس به ارزش تقریبی۵۰۰ میلیون تومان کشف و به اداره هفدهم پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی افزود: سرکرده باند در بازجویی‌ها گفت، من به اتفاق اعضای باند در ساعات آغازین شب با شناسایی طبقات اول و دوم ساختمان‌ها و پس از اطمینان ازاینکه کسی در منزل نیست وارد ساختمان شده و با تخریب درب واحد اقدام به سرقت اموال با ارزش از قبیل، طلا، موبایل، ساعت، تلویزیون... کرده و اموال را به مالخر به قیمت ناچیزی می‌فروختیم و پول حاصله را یین خودمان تقسیم و صرف خوشگذارنی می‌کردیم.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: اعضای باند ضمن اعتراف به سرقت منزل، تاکنون سه محل سرقت و مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفته و بخشی از اموال مکشوفه به شکات برگشت داده شده است و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی و دستگیر خریداران اموال مسروقه کماکان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید

باند هفت‌نفره سارقان خشن در تهران منهدم شد

دستگیری سارق مشاعات ساختمان‌های "باغ فیض"


انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت ، پلیس آگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانایی رمز امنیت
۱۰:۴۴ ۰۱ تير ۱۴۰۰
پلیس باید در گزارشاتش اشتباه تخریب درب را اصلاح کنه چون وقتی میگه تخریب درب، مردم که به گفته پلیس اعتماد دارند فکر میکنند اگر درب یا حفاظهایی که فلزی هستند و متقلبانه به اسم ضد سرقت فروخته میشوند داشته باشند، دیگه دزد نمیتونه وارد بشه در حالیکه دزد اصلا به جنس درب نگاه هم نمیکنه و فقط قفلها را باز یا تخریب میکنه که فقط قفل باید ضد دیلم باشه تا سارقین مطلقا نتونن از درب وارد بشن
Iran (Islamic Republic of)
دانایی رمز امنیت
۰۹:۳۵ ۰۱ تير ۱۴۰۰
حکایت ما شده حکایت مارادونا را ول کن غضنفرو بچسب، پلیس باید در گزارشاتش اشتباه تخریب درب را اصلاح کنه چون وقتی میگه تخریب درب، مردم که به گفته پلیس اعتماد دارند فکر میکنند اگر درب یا حفاظهایی که فلزی هستند و متقلبانه به اسم ضد سرقت فروخته میشوند داشته باشند، دیگه دزد نمیتونه وارد بشه در حالیکه دزد اصلا به جنس درب نگاه هم نمیکنه و فقط قفلها را باز یا تخریب میکنه که فقط قفل باید ضد دیلم باشه تا سارقین مطلقا نتونن از درب وارد بشن