معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی:

قوه قضائیه امروز، با سه سال پیش قابل مقایسه نیست

عبدالملکی گفت: رئیسی هر جایی که حضور پیدا کند باعث تحول می‌شود و قوه قضائیه امروز با سه سال پیش قابل مقایسه نیست .

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الله عبدالمکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آقای ابراهیم رئیسی چه ویژگی‌هایی دارد اظهار کرد: آقای رییسی چند ویژگی مهم دارد که توانست منتخب مردم ایران شود.
 
وی افزود: او تجربه بسیار بالایی در کار‌های مختلف دارد و نظام اداری و اجتماعی کشور را خیلی خوب می‌شناسند و در سال‌های اخیر که در قوه قضاییه بوده تمام مسائل کشور را با دقت دنبال می‌کرده است.
 
وی ادامه داد: او کارنامه بسیار پرباری دارد و هر جایی که حضور پیدا کند باعث تحول می‌شود و قوه قضائیه امروز با سه سال پیش قابل مقایسه نیست و کسانی که دنبال می‌کنند و تخصص در این زمینه دارند تایید می‌کنند.
 
عبدالملکی افزود: مسئله بعدی برنامه هست. آقای رئیسی به جهت شخصیتی که دارد، محلی برای مراجعه همه جریان‌های تخصصی کشور شده و در این دو سه ماه اخیر که مسئله انتخابات مطرح شد و ثبت نام کرد، همه متخصصین کشور برنامه‌های خود را ارسال می‌کردند. این نشان می‌دهد که او کسی است که می‌تواند همه ظرفیت‌ها را جمع کند و لذا همه افراد از همه جناح‌ها و جریان‌ها برنامه اقتصادی و دیگر برنامه‌ها را در حوزه فرهنگ و سیاست ارائه دادند.
 
وی در پاسخ به این سوال که هر کدام از این ویژگی‌ها در تمرکز دولت سیزدهم روی کدام محورها، محقق می‌شود، گفت: طبیعتا محور اصلی اقتصاد است و سیاست و فرهنگ و امنیت و همه این‌ها همیشه مهم بوده و باید به آن‌ها پرداخته شود. این مشکلات در سال‌های اخیر چالشی شده و مردم ما را اذیت کرده است.
 
وی ادامه داد: آقای رئیسی در حوزه معیشت تاکید بر جذب دارد و بر روی چهار محور اساسی مهم برای اشتغال که بیش از ۵ میلیون جمعیت بیکار و شبه بیکار در کشور وجود دارد تاکید می‌کند و برای آن‌ها برنامه مفصل ارائه شده تا ساماندهی اشتغال انجام شود.
انتهای پیام/
برچسب ها: انتخابات ، رئیسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
با امید به اینکه ضمن برخورد با سلطانها و دانه درشت ها ،با سارقان و خلافکاران و زورگیر و... سطح جامعه نیز که آسایش و امنیت مردم را هدف گرفته اند به درستی برخورد شود وبه راحتی از این جرائم عبور نکنند.
آخرین اخبار