مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: امسال سهمیه ساخت واحد‌های مسکونی برای خانوار‌های دارای ۲ عضو معلول یا بیشتر در روستا‌های این استان به ۵۴۲ واحد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، خلیل منبتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری‌های بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در دفتر مرکزی، سهمیه مسکن خانوار‌های دارای ۲ عضو معلول یا بیشتر با افزایش ۲۴ واحدی به ۵۴۲ واحد رسید و متقاضیان جدید می‌توانند از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی نیز بهره‌مند شوند.

وی همچنین به تفاهم‌نامه سه‌جانبه بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و بهزیستی اشاره کرد و افزود: در سال ۹۷ مبلغ تسهیلات ۲۵ میلیون تومان و مجموع کمک بلاعوض ۱۸ میلیون تومان بود که با افزایش تورم این مبلغ به میزان تسهیلات ۵۰ میلیون تومان و کمک بلاعوض ۸۵ میلیون تومان (۱۰ میلیون تومان بنیاد مسکن، ۲۵ میلیون تومان بهزیستی و ۵۰ میلیون تومان بنیاد مستضعفان) افزایش یافت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان به توجه ویژه بنیاد مسکن به پیشرفت مطلوب کار اشاره کرد و گفت: تاکنون ۴۴۲ واحد اجرای سقف شده و ۳۸۶ واحد نیز در مرحله نازک‌کاری قرار دارد.

او تصریح  کرد: افراد واجد شرایط می‌توانند برای ساخت بنا و دریافت تسهیلات بلاعوض اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار