با توجه به مثبت شدن آزمایش کرونای ۲۲ فرنگی کار جوان، برنامه‌های تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی به هم‌ریخت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال لغو اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به دلیل مثبت شدن آزمایش کرونای ۲۲ نفر از اعضای این تیم، روح الله میکائیلی سرمربی تیم اظهار داشت هیچ کدام از نفرات در اردو‌های قبلی علائم کرونا نداشتند و شاید اشتباهی از سوی آزمایشگاه صورت گرفته که این تعداد نمونه مثبت اعلام شده است. وی همچنین معتقد است شاید ویروس کرونا در بدن فرنگی کاران جوان وجود دارد و بدون علامت است که این موضوع در تست‌های بعدی مشخص و تمهیدات لازم انجام خواهد شد.

بر همین اساس قرار شده تمامی نفرات دعوت شده به اردو به شهر و منازل خود برگردند تا طی امروز و فردا تست مجددی را انجام دهند. بنا بر اعلام کادر فنی نفرات دعوت شده در صورت منفی بودن تست کرونا می‌توانند به تهران بازگردند و وارد اردو شوند. ضمن اینکه تست منفی آنان کافی نیست، چراکه این نفرات دوباره بعد از عزیمت به تهران هم دوباره تست کرونا را تکرار خواهند کرد.

درهرصورت با توجه به اتفاقی که رخ‌داده تااندازه‌ای برنامه‌های تیم ملی تحت‌الشعاع این موضوع قرارگرفته است و متولیان امر تصمیم به اقدامات سخت‌گیرانه و جدی درروند ادامه تمرینات را گرفته‌اند.

گفتنی است تیم ملی کشتی فرنگی جوانان خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی این رشته که اواخر مردادماه در کشور روسیه برگزار می‌شود آماده می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار