معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی درباره سیاست‌های دانشگاه برای حضوری شدن آموزش‌ها از مهر خبر داد.

سعید رعیتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آمادگی دانشگاه برای حضوری شدن آموزش‌ها از مهر اظهار کرد: دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در حال برنامه ریزی است تا آموزش‌ها از ابتدای مهر به صورت حضوری ادامه یابند و این موضوع به تمامی دانشکده‌ها هم ابلاغ شده است.

او افزود: اگر تمامی آموزش‌ها از مهر هم حضوری نشوند، حتما به شیوه ترکیبی یعنی حضوری و مجازی آن‌ها را ادامه خواهیم داد و باید گفت که آمادگی کامل را برای بازگشت به روال عادی گذشته یعنی حضوری شدن آموزش‌ها داریم و در این زمینه در حال برنامه ریزی‌های لازم هستیم.

رعیتی تصریح کرد: برای حضوری شدن آموزش‌های دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی منتظر واکسیناسیون دانشجویان هستیم و امیدواریم که قول‌های داده شده برای واکسیناسیون دانشجویان در مرداد و شهریور اتفاق بیفتد تا بتوانیم قشر عمده‌ای از دانشجویان را در مهر به صورت حضوری آموزش دهیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی درباره حضور دانشجویان نورود ۱۴۰۰ در دانشگاه گفت: بر اساس شرایط واکسیناسیون دانشجویان و صحبت‌های معاون آموزشی وزارت علوم، در ابتدا دانشجویان تحصیلات تکمیلی و سپس دانشجویان کارشناسی که در ترم‌های بالاتر هستند واکسینه خواهند شد و احتمال دارد که دانشجویان جدید الورود از مهر ماه با تاخیر وارد دانشگاه شوند و یا اینکه آموزش‌های آن‌ها به شیوه مجازی باشد؛ چرا که شرط اول واکسناسیون دانشجو بودن است و این امر برای دانشجویان نو ورود با تاخیر انجام می‌شود.

رعیتی درباره تداوم آموزش‌های مجازی در کنار آموزش‌های حضوری از مهر گفت: دانشگاه‌ها سرمایه گذاری‌های زیادی روی بستر‌های مجازی انجام داده اند و قطعا از آموزش‌های آنلاین هم در کنار آموزش‌های فیزیکی بهره خواهند برد، اما برنامه ریزی در این زمینه یک کار پیچیده، سخت و بزرگ است که خود دانشکده‌ها آن را انجام می‌دهند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اضافه کرد: از آن جایی که فضای الکترونیکی دارای مزایای زیادی است؛ بنابراین می‌توانیم همچنان از این فضا در آموزش‌های الکترونیکی کمک بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار