اوسطی گفت: حضور باشکوه کردستانی‌ها در انتخابات، پاسخی کوبنده به دشمنان اسلام و حضوری مقتدرانه در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، پرویز اوسطی نماینده مردم قروه و دهگلان و عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی در پیامی از حضور باشکوه ملت ایران و مردم سرافراز کردستان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در روز ۲۸ خرداد تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام ایشان به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
حضور باشکوه ملت ایران و مردم سرافراز کردستان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در روز ۲۸ خرداد، پاسخی کوبنده به دشمنان اسلام و حضوری مقتدرانه در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

ردم عزیز استان کردستان و همه موکلین عزیزم در شهرستان‌های قروه و دهگلان در روز ۲۸ خرداد حضوری مومنانه و آگاهانه داشته و ضمن ادای تکلیف دینی و ملی، جلوه‌های بی نظیری از اقتدار و عزت و عشق و وفاداری خود به آرمان‌ها و ارزش‌های الهی را در مقابل دیده‌گان جهانیان جلوه‌گر ساختند.

بی تردید در میدان و صحنه بزرگ انتخابات، خلق حماسه‌ای عظیم از جنس بصیرت و اتحاد جز با عنایات الهی و قدم‌های استوار مردم عزیز مقدور نیست و یقین بدانید پیروز این صحنه ملت بزرگ ایران هستند.

اینجانب ضمن تبریک به حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی نماد گفتمان عملگرایی و مدیریت جهادی و انقلابی، از زحمات کلیه عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و مردم عزیز که با اهتمام و درایت خویش، موجب برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات گردیدند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.