علیرمضانی گفت: تصاویر حماسه حضور مردم دیار کریمان، بیش از ۲ هزار دقیقه به صورت مستقیم در قاب شبکه‌های سراسری و برون مرزی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد علیرمضانی مدیر کل صدا وسیمای مرکز کرمان گفت:صدا و سیمای  مرکز کرمان تصاویر مشارکت مردم را از سه حوزه مرکزی در شهر کرمان شامل:گلزار شهدا، حسینیه ثارالله و بیت زهرا و همچنین شهرستان‌های استان را به صورت زنده از ۱۲ شبکه‌ سراسری و برون مرزی منعکس کرده است.

او افزود:سیمای مرکز کرمان با ویژه برنامه میدان حضور از قبل از شروع انتخابات، حضور مردم دیار سردار دل‌ها را به صورت زنده و با پخش مصاحبه‌های مردمی، سرود، کلیپ‌های مربوط به انتخابات، کلام امام (ره) و رهبری را تا ساعات پایانی رای گیری تقدیم مخاطبان کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: سیمای مرکزکرمان علاوه براین با برخی از مراکز استانی و همچنین تمامی شهرستان‌ها و دیگر نقاط استان ارتباط مستقیم داشته است و تصاویر حضور حماسی مردم استان پهناور کرمان را در قاب سایر شبکه‌های سراسری و برون مرزی قرار داد.

علیرمضانی همچنین به ارتباط استودیویی و مستقیم صدای مرکز کرمان با شبکه‌های رادیویی ایران، جوان، سلامت، ورزش، فرهنگ، صبا و... اشاره کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان تصریح کرد:تولید خبر، گزارش، ارتباط، در واحد مرکزی خبر و باشگاه خبرنگاران جوان به مدت ۴۰۰ دقیقه بوده است.

او ادامه داد:صداوسیمای مرکز کرمان در حوزه انتخابات ۶۸۳۶۳ دقیقه برنامه تولید کرده است همچنین  ۲۰۰۰ عکس و اسلاید در فضای مجازی بارگذاری شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار