مدیر عامل بنیاد احسان گفت: بنیاد احسان با برگزاری طرح‌های استعدادیابی در مناطق کم برخوردار دانش‌آموزان مستعد را شناسایی می‌کند.

سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنیاد احسان برای برقراری عدالت آموزشی در مناطق کم برخوردار کشور اقدامات حمایتی به ارزش ۱۶۰ میلیارد درسال گذشته انجام داده است.

مدیرعامل بنیاد احسان تشریح کرد: بنیاد احسان در سال گذشته با همکاری ۱۱۰ گروه جهادی ۸۰ ساعت کلاس آموزشی جمع بندی کنکور به صورت آفلاین و آنلاین برای بیش ۴۳۰۰ دانش آموز در رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی برگزار کرده است.

سلیمانی با اشاره به برگزاری طرح‌های استعدادیابی در مناطق محروم تصریح کرد: بنیاد احسان با اجرای این طرح برنامه شناسایی و حمایت از ۱۰ هزار دانش آموزش مستعد مناطق کم برخوردار کشور را دارد.

او با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام در سال جاری هم خدماتی به دانش‌آموزان ارائه می‌دهد بیان کرد: برای تامین نیاز دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار در سال جاری از تابستان تا مهرماه ۳۰۰ هزار بسته‌ی لوازم تحریر مشق احسان به این دانش آموزان اهدا خواهد شد و۶ کانون آموزشی و مهارتی در شهرستان‌های محروم نیز ساخته خواهد شد.

سلیمانی افزود بنیاد احسان با برگزاری دوره‌های جمع بندی کنکور که این بار با همکاری ۵۰۰ گروه جهادی و استفاده از برترین اساتید اجرا می‌شود ۲۰ هزار نفر از دانش‌آموزان این مناطق را حمایت خواهد کرد.

مدیر عامل بنیاد احسان با اشاره به امضای تفاهم نامه با آموزش و پرورش گفت: قرار است ۲۰۰ هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل شناسایی و مورد حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قرار گیرند.

او تصریح کرد: در راستای حمایت از دانش آموزان جامانده از تحصیل در خردادماه سال جاری ۸ هزار کتاب کمک آموزشی ویژه امتحانات پایان سال در مناطق محروم توزیع شده است.

سلیمانی اعلام کرد: در تفاهم‌نامه بنیاد احسان با کمیته امداد امام خمینی (ره) و وزارت آموزش و پرورش قرار است از این دانش آموزان حمایت آموزشی شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار