نظامیان روسی مانع گشت زنی نظامیان آمریکایی در جاده بین المللی ام ۴ شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، نیرو‌های نظامی روسیه یک کاروان گشت زنی نظامیان آمریکایی را که قصد داشت از جاده بین المللی "ام ۴" حد فاصل شهرک تل تمر در حومه غربی الحسکه و شهرک عین عیسی در شمال الرقه عبور کند، متوقف کردند.

بر این اساس، کاروان آمریکایی که شامل سه خودرو زرهی و یک خودرو نظامی نیرو‌های سوریه دموکراتیک (قسد) بود، قصد داشت برای نخستین بار در چند ماه گذشته از جاده "ام ۴" عبور کند، اما نیرو‌های روس مانع عبور آن شدند و نظامیان آمریکایی را مجبور به بازگشت کردند.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز گزارش داد: ارتش روسیه در بزرگراه M-۴ در استان حسکه مشغول انجام وظیفه بود و حرکت ناگهانی نیرو‌های ائتلاف آمریکایی را ثبت کرد. این خودرو شامل چهار خودروی زرهی MaxxPro و Oshkosh M-ATV بود. این وسایل نقلیه نظامی پرچم‌های آمریکا را داشتند.

ارتش آمریکا بدون اطلاع قبلی به سمت طرف روسى حرکت کرد و سازوکارهاى موجود را براى پیش بینی اوضاع درگیری را نقض کرد. در نتیجه، حرکت کاروان نیرو‌های مسلح آمریکا مسدود شد و واحد نیرو‌های ائتلاف آمریکا مجبور به چرخش مسیر شدند. پیش از این، گزارش شده بود که ساکنان دهکده فارفارا در سوریه به گشت نظامی آمریکایی سنگ پرتاب کرده و آن را از روستا بیرون راندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عطا دهقانی
۱۳:۱۱ ۰۱ تير ۱۴۰۰
ملت سوریه و عراق امان را از نیروهای آمریکایی ببرند و امنیت آنها را سلب نمایند تا زودتر از کشورهایشان فرار را بر قرار ترجیح دهند
آخرین اخبار