المپین تکواندوی کشورمان توانست در تورنمنت بین المللی بیروت عنوان قهرمانی را کسب کند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  میرهاشم حسینی المپین تکواندو کشورمان که در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور لبنان برابر حریف کره‌ای ناک اوت شده بود، به منظور ارتقاء رنکینگ المپیکی خود در رقابت‌های بیروت شرکت کرد و موفق شد مدال طلا این رقابت ها را کسب و ۲۰ امتیاز به رنکینگ خود اضافه کند.

میرهاشم برای کسب این مدال ابتدا به مصاف نماینده افغانستان رفت و با نتیجه ۲۷ بر ۶ به برتری رسید؛ در ادامه هوگوپوش مغولستان را ۲۶ بر ۶ شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

او در مرحله نیمه نهایی با هوگوپوش قزاقستان مبارزه کرد و ۲۵ بر ۱۴ نتیجه را به نفع خود به پایان رساند؛ میرهاشم که در این رویداد در وزن ۷۴- کیلوگرم شرکت کرده بود در فینال نیز نماینده ازبکستان را ۱۱ بر ۳ شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

علیرضا درویش‌پور نیز که به صورت آزاد در این مسابقات شرکت کرده بود توانست مدال برنز را کسب کند. درویش پور در گام نخست نماینده ترکیه را ۲۴ بر ۱۹ از پیش رو برداشت و در ادامه به مصاف تکواندوکار پاکستان رفت و ۱۸ بر ۳ به برتری رسید. او در نیمه نهایی برابر "صالح الشراباتی" نماینده نامدار ازبکستان نتیجه را ۲۹ بر ۱۱ واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار