رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران نسبت به گران فروشی بلیط‌های پرواز تهران - مشهد در آستانه ولادت پیشوای هشتم شیعیان واکنش نشان داد.

فروش غیر قانونی بلیط پرواز تهران – مشهد/ مدیحی طامه: سازمان هواپیمایی هیچ گزارشی به نداده است.به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه میلاد با سعادت امام رضا (ع) برخی از آژانس‌های هواپیمایی کشور برای امروز و فردا (۳۰ و ۳۱ خرداد) اقدام به افزایش خودسرانه قیمت بلیط‌های پروازی تهران_مشهد کردند و اکنون بلیط‌های این خط پروازی نایاب شده و برای روز‌های ۱ و ۲ تیرماه نیز با قیمت‌های غیر مصوب و چند برابر قیمت واقعی به فروش می‌رسد.

از آنجایی که همه ایرلاین‌ها باید نرخ بلیت‌های قابل فروش را طبق نرخ مصوب به فروش برسانند؛ اما شاهد وقوع تخلف گرانفروشی در این حوزه هستیم و به گفته برخی از شهروندان به دلیل گرانفروشی از سفر کردن با هواپیما خودداری کرده و از دیگر وسایل نقلیه عمومی و خودرو‌های شخصی برای انجام سفر خود استفاده خواهند کرد.

در همین رابطه ناصر مدیحی طامه رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در وهله اول افزایش قیمت هرگونه از محصولات و اقلام خوراکی، پوشاک، ارائه خدمات و ... بدون اعلام رسمی از سوی نهاد‌های قیمت گذار مرجع؛ تخلف صنفی است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی افزود: به محض اینکه سازمان هواپیمایی کشور نام آژانس و تعداد تخلفات صورت گرفته و مبلغ اخذ شده غیر مجاز از شهروندان را به سازمان تعزیرات گزارش دهد، واحد‌های گشت ما بلافاصله به محل‌های مورد نظر خواهند رفت.

مدیحی طامه تصریح کرد: پس از رویت تخلف، آژانس متخلف به میزان دو برابر تخلف صورت گرفته جریمه خواهد شد.

به گفته رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران، تا کنون هیچ پرونده تخلفی مبنی بر گران فروشی بلیط‌های پروازی از سوی سازمان هواپیمایی کشور و شهروندان به این سازمان ارائه نشده است.

گفتنی است که با توجه به صحبت ها و گزارش های مردمی رسیده به دست خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در پروازهای هوایی، هیچ گونه پروتکل بهداشتی رعایت نمی شود و بابت این بهانه مبالغی نیز مضاف بر نرخ بلیط ها از آن ها دریافت می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۲۲:۲۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
زمانی که بلیط هواپیما نفری ۲۵۰ هزار تومان بود عمده مردم توان استفاده از هواپیما رو نداشتن ، الان ۹۶درصد باید نگاه کنن همون ۴٪ مرفهین استفاده کنن یا اونا که با هزینه سازمان ماموریتی میرن برا اضافه کار بیشتر !
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۰:۳۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
بلیط هواپیما ازمازندران ساری به مشهد چارتر برای سشنبه تازه میگن ارزانترین قبمت رفت ۷۹۹۰۰۰ هزار تومان چه خبره کسی نیست پیگیری کنه اگه با هواپیما میریم دلیل بر پولداری ما یا مردم نیست مثلا خودم مریضم ارتروز شدید نرمی استخوان شدید پوکی استخوان ناراحتی قلبی دارم نمیتونم مسافت طولانی با ماشین سفر کنم چرا کسی پیگیری نمیکنه که مردم راحت بیمارن سفر کنند لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
بليط مشهد ٧٧٠ تومن !
بليط شيراز تهران ٩٤٠ تومن ؟! اينم بررسي كنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
الان چی شده که میخواین رسیدگی کنین؟ من یک ساله بلیط تهران قشم یا تهران بندرعباس رو یک میلیون میخرم کک کسی هم نگذیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
کی بررسی کند خودگران فروش یادزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
تو کشور شیعه زندگی میکنیم اما واقعا جای تاسف داره به جای آنکه رسیدگی به مردم و مراعات حال مردم بشه دنبال منفعتیم به نام اهل بیت و .. . که فرقی هم براشون نمیکنه رییس سازمان هواپیمایی با کاهش قیمت تعداد مسافرانتو ببر بالا و سود رو افزایش بده
آخرین اخبار