به دنبال برنامه ریزی‌های انجام شده و با تلاش همکاران متخصص شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، انتخابات و شمارش آرا در ۲۸ و ۲۹ خردادماه ۱۴۰۰ بدون بروز اختلال یا حادثه در حوزه برق برگزار شد.

دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده، سازماندهی نیرو‌های انسانی و با حضور کلیه عوامل و نیرو‌های اجرایی این شرکت، زمینه برگزاری انتخابات و شمارش آرا در ۲۸ و ۲۹خردادماه با تأمین برق پایدار در اقصی نقاط استان فراهم شد.

او افزود: با توجه به وجود بستر الکترونیک در برگزاری انتخابات خرداد ۱۴۰۰، تأمین مستمر برق مورد نیاز شعب اخذ رأی و جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی با توجه به گرمای هوا و کمبود تولید برق دغدغه جدی بود که در سایه همراهی مشترکین برق و با همت و تلاش همکاران با موفقیت به انجام رسید.

دادگر ادامه داد: همچنین همکاران ستادی و عوامل اجرایی که قبل و بعد از انتخابات در حالت آماده باش قرار گرفته بودند به شایستگی کنترل بار شبکه توزیع برق و حراست از تأسیسات و شبکه‌های توزیع برق را بر عهده گرفتند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: شرکت توزیع برق استان با ۱۳۰ نفر نیرو در حال آماده باش در قالب ۴۲ اکیپ عملیاتی و تجهیزات مورد نیاز شامل ۱۸ مولد برق و ۴۷ خودرو سبک و سنگین توانست به بهترین شکل ممکن، برق مورد نیاز مراکز اخذ و شمارش رأی و پایگاه‌های ثابت و سیار صدا و سیما مرکز استان را نیز به منظور پوشش خبری این رویداد بزرگ سیاسی و اجتماعی تأمین کند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.