شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

ششمین بازی سوپرجام بین پرسپولیس، قهرمان لیگ برتر فوتبال و تراکتور، قهرمان جام حذفی امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۹:۵۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

سرخپوشان پایتخت در ۳ دوره سوپرجام در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ قهرمان شدند و قصد دارند با پیروزی برابر تراکتور برای چهارمین بار قهرمان این دیدار شوند.

مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، کاپیتان‌های تیم فوتبال تراکتور با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ قرارداد خود را با سرخپوشان تبریزی فسخ کرده اند؛ فریبرز محمودزاده، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد چنین نامه ای به دستشان نرسیده است.

کوزلوفسکی، ستاره تیم ملی لهستان در دیدار این تیم برابر اسپانیا در یورو ۲۰۲۰ توانست رکورد جوان‌ترین بازیکن تاریخ این رقابت‌ها را به نام خود کند. هافبک لهستانی ها با ۱۷ سال و ۲۴۶ روز عنوان جوان‌ترین بازیکن تاریخ جام ملت‌های اروپا را کسب کرد.

حسن تفتیان قهرمان دو‌های سرعت و رکورد دار ماده ۱۰۰ متر کشورمان در جریان برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی فرانسه، موفق شد در مرحله نهایی ماده ۱۰۰ متر با ثبت حد نصاب ۱۰.۳۱ ثانیه در جایگاه دوم قرار گیرد و نایب قهرمان شود.

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره تیم ملی پرتغال موفق شد در دیدار دیشب مقابل آلمان گلزنی کند تا فاصله گل های خود در بازی های ملی را با رکورد تاریخی علی دایی به عدد ۲ برساند. این فوق ستاره با این گل، تعداد گل های ملی خود را به عدد ۱۰۷ رساند و حالا تنها ۲ گل با رکورد تاریخی علی دایی فاصله دارد.

تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران، بامداد امروز (یکشنبه) جهت شرکت در رقابت‌های جام جهانی قطر راهی این کشور شد. سعیدرضا کیخا، ملی‌پوش کشورمان همچنان شانس کسب سهمیه المپیک را دارد و جام جهانی قطر آخرین شانس وی برای حضور در المپیک توکیو خواهد بود.

فرماندار توکیو اعلام کرد تا پایان ماه اوت روزانه حدود ۲۵۰۰ نفر و در مجموع چهل هزار نفر از افرادی که در المپیک و پارالمپیک شاغل هستند، واکسن کرونا دریافت می کنند.

ماهر حسان، خبرنگار عراقی در صفحه شخصی اش نوشت: "حسین شمس، سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران هدایت تیم ملی فوتسال عراق را بر عهده خواهد گرفت. حسین شمس سال های متمادی سرمربی  تیم ملی فوتسال ایران بود و به افتخارات مهم و متعددی دست پیدا کرده است."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار