مدیر اداره H.S.E نیروگاه رامین اهواز از رعایت استاندارد‌ها در خروجی استخر‌های تصفیه خانه آب این نیروگاه به رودخانه کارون خبر داد.

ویدا صادقی مدیر اداره H.S.E نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نتیجه آزمایش خروجی استخر‌های تصفیه آب این نیروگاه به رودخانه کارون حکایت از رعایت استاندارد‌های زیست محیطی و تخلف نکردن است.

او افزود: این نیروگاه با وجود سیستم‌های تصفیه کننده و پایش و کنترل مستمر خروجی‌های نیروگاه همواره در جهت صیانت از محیط زیست به ویژه رودخانه کارون گام برداشته و نتایج آزمایشات صورت گرفته شده از سوی آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست نیز این روند را مورد تایید قرار داده است.

صادقی اظهار داشت: نتایج اندازه گیری آزمایشگاه معتمد محیط زیست از همه خروجی‌های نیروگاه رامین به خصوص خروجی حوضچه ته نشینی نشان دهنده رعایت همه حدود مجاز و استاندارد‌های زیست محیطی بوده و هیچگونه آلایندگی به رودخانه کارون وارد نمی‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: از آب کارون در بالادست و پایین دست خروجی‌های نیروگاه نیز از سوی آزمایشگاه معتمد نمونه برداری و اندازه گیری شد که نتایج دال بر رعایت استاندارد‌ها و تاثیر نداشتن خروجی‌های نیروگاه بر افت کیفیت رودخانه کارون است.

طی روز‌های اخیر فیلمی از خروجی آب و گل و لای استخر‌های تصفیه خانه نیروگاه رامین در فضای مجازی و رسانه‌ای منتشر شد که نتیجه تحقیقات و آزمایش صورت گرفته شده از این خروجی از سوی آزمایشگاه معتمد سازمان محیط زیست استان خوزستان تخلف نکردن و رعایت استاندارد‌های لازم از سوی این نیروگاه اعلام شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.