شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان زنجان به مناسبت انتخابات ۲۸ خرداد و انتخاب حجت الاسلام رئیسی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان زنجان در بیانیه‌ای به مناسبت انتخابات ۲۸ خرداد و انتخاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس جمهوری ایران عنوان کرده است: اینک پس از آزمونی دشوار و سپری کردن ایامی سخت که دیدگاه‌های غیر انقلابی و غیر الهی در مسیر انقلاب جولان می دادند و عرصه را بر همه امور کشور از جمله معیشت مردم تنگ کرده بودند، خداوند بر وعده نصرت خود در مقابل ملتی مقاوم و استوار عمل کرد و بارقه‌های امید را در افق زندگی سیاسی ملت غیور مان پدیدار ساخت و گشایش و نصرت کم نظیر خود را بر ملتی شهید داده و شهید پرور نازل کرد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا با حضور انبوه و پر شکوه ملت ایران، علی رغم برخی کم کاری ها برگزار شد و پیروزی الگوی مدیریت انقلابی و جهادی و فساد ستیز، وعده حکومت مستضعفین را محقق ساخت.

سجده شکر برآستان کبریایی ایزد منان ساییده و این شکوه پیروزی، شرکت مثال زدنی مردم (علی رغم ماه‌ها عملیات سنگین روانی دشمن در داخل و خارج) و انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان چهره انقلابی و عدالت خواه و فساد ستیز، شکر می گوییم و بر روح مطهر امام راحل عظیم الشان خمینی کبیر رحمه الله علیه و شهدای انقلاب عظیم اسلامی درود می فرستیم.

از هدایت‌های امام گونه رهبر معظم انقلاب و مجاهدت‌های ملت عزیز ایران و مردم غیور و ولایی زنجان در تحمل فشار سنگین تبلیغاتی و معیشتی دشمنان خارجی و داخلی به ویژه در ایام اخیر سپاس و تشکر می کنیم.

 از امروز کار سنگین و مجاهدت اصلی مردم بالاخص نیرو‌های مؤمن و انقلابی شروع می شود.

بی تردید مهمترین آسیب دولت انقلابی، نفوذ مفسدین و ورشکستگان سیاسی و رانتخواران به بدنه دولت و مسئولیت‌هایی اجرایی خواهد بود.

مهمترین اقدام انقلابی بعدی ایجاد سدی محکم به سختی اراده مردمی که حماسه ۲۸ خرداد را خلق کردند، در برابر عوامل نفوذ در مدیریت اجرایی دولت انقلابی خواهد بود و در دسترس‌ترین راه مقابله با فساد نیز شفافیت است.

امروز در مقابل این پیروزی ملت ایران و ودیعه الهی با خداوند متعال وروح بلند امام خمینی (ره) و خون‌ مطهر شهیدان به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، عهد و پیمان می بندیم که تا آخرین نفس پاسدار حرمت خون شهیدانمان و امانتدار رای مردم باشیم و تا تحقق کامل "دولت اسلامی "و ظهور بقیه الله الاعظم از پای ننشینیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.