ستاد مرکزی مردمی حجت‌الاسلام رئیسی، دولت مردمی ایران قوی ۱۴۰۰ در فارس با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه قدردانی و اعلام کرد: پیام انتخابات توجه به محرومان و سیاست‌ورزی اخلاق‌مدار بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ستاد مرکزی مردمی حجت‌الاسلام رئیسی، دولت مردمی ایران قوی ۱۴۰۰ در فارس با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه قدردانی و اعلام کرد: پیام انتخابات توجه به محرومان و سیاست‌ورزی اخلاق‌مدار بود.

در این بیانیه آمده است: مردم بزرگ و عزیز استان فارس، همت بلند و انگیزه عمیق و بصیرت نافذ و شور مخلصانه شما در حضور پرتعداد در مراکز رای گیری، با وجود همه مشکلات اقتصادی، با پیامی رسا، بار دیگر عظمت ملت ایران را به جهانیان نشان داد و قدرت خود را به رخ بدخــواهان و دشمنــان کینه توز کشید.

این اطلاعیه می‌افزاید: دستاورد مهم این انتخابات، سیاست ورزی اخلاق مدار و طرح گفتمان توجه به محرومان، تاکید بر اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد و تبعیض بود که فراتر از جناح بندی‌های رایج سیاسی، به مطالبه عمومی مردم تبدیل شد و با رای شما به حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی در دولت مردمی با عنایت پروردگار این گفتمان به عمل تبدیل خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: امید است با همکاری اقشار مختلف و نخبگان و مدیریت جهادی در ذیل توجه امام عصر (عج)، دولتی در تراز انقلاب اسلامی تحقق یابد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.