رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس طی پیامی پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری کشورمان را به وی تبریک گفت.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی اعلام پیروزی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، دکتر علیرضا منادی با پیامی این انتخاب شایسته را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«هوالفتاح العلیم»

حضرت آیت الله جناب آقای دکترسید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهور محترم منتخب

باسلام

حضور حماسه ساز ملت بزرگ ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انسجام ملی را به نمایش گذاشت و در این برهه حساس، امنیت ملی را تقویت کرد و دشمنان ملت را نا امید ساخت.

پیروز اصلی این میدان همانا مردم فهیم وعزیزمان هستند که به دعوت رهبر محبوب خویش، لبیک گفتند و حماسه آفرینی کردند. کسب حداکثری رأی اعتماد ملت شریف ایران توسط جنابعالی مایه خوشحالی و مسرت وافراست.

این انتخاب را به مقام معظم رهبری، ملت شریف و جنابعالی تبریک می‌گویم و تداوم توفیقات الهی رابرایتان مسالت نموده وباتوجه به صبغه علمی خانوادگی شما وشخصیت وحدت آفرین تان بین حوزه ودانشگاه و جایگاه علمی ایران در جهان و شتاب علمی چشمگیر و کم نظیر میهنمان، انتظار دارد در حفظ و افزایش این شتاب و تقویت بیش از پیش علوم انسانی، دیگر علوم، وهمچنین شرکت‌های دانش بنیان و فناور کمال اهتمام را مبذول فرمائید و در انتخاب وزرای علوم و تحقیقات، آموزش وپرورش، معاونت علمی رییس جمهور ازبهترین، مجربترین، غیرسیاسی‌ترین و توانمندترین شخصیت‌های کشورمان بهرمندشوید؛ و با همکاری و همفکری همه نیرو‌های متخصص و متعهد، و با بهره برداری از همه تجربیات گذشته، در جهت خلق حماسه علمی، اقتصادی و تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران که میراث گرانبهای شهدا و امام شهدامیباشد، همواره موفق و مویدبه تأییدات الهی باشید.

دکتر علیرضا منادی

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات وفناوری مجلس شورای اسلامی»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار