یکی از زیباترین روستا‌های جهان در نروژ + فیلم

اولدن یک روستای کوچک زیباست که در دهانه رود اولدیلوا و در ۶۶ مایلی انتهای نورد فیورد معروف قرار گرفته است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، اولدن یک روستای کوچک زیباست که در دهانه رود اولدیلوا و در ۶۶ مایلی انتهای نورد فیورد معروف قرار گرفته است.

این روستا یک دروازه ورود آسان به طبیعت زیبا و خیره کننده نروژ است و جاذبه‌های زیادی برای تماشا دارد.

اولدن یک روستای زیباست که با مهمانوازی و رفتار دوستانه نروژی ها، طبیعت زیبا و جاذبه‌های گردشگری متعدد به شهرت رسیده است.

دره‌های آرامی که با یخچال‌های طبیعی بزرگ و آبشار‌های زیبا تزئین شده اند و همه آن‌ها در میان کوه‌های بزرگ و زیبا جای گرفته اند، اولدن نروژ را به منطقه‌ای حیرت آور و مورد علاقه گردشگران تبدیل کرده است.

کشتی‌های کروز متعددی از ماه آوریل تا اکتبر در تابستان در اولدن نروژ لنگر می‌اندازند.

 


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
آذربایجان هم زیبایی های چشمگیری داره.از جمهوری های آذربایجان و نخجوان و قفقازجنوبی بگیر تا جنگلهای ارسباران و تالش و آستارا و اردبیل و تبریز و ارومیه و زنجان و...
از دشت های وسیع تا کوهستان های برفگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
روستا نه کشتی زیبا
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۲۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
این کشتی مسافربری عظیم اقیانوس پیما توی این رودخونه پس کوه چکار می کند ؟!!! چطور کفش گیر نکرده به کف رودخونه ؟!!! .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
فکر کردی روخانه های ایران عمقش متره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
گرداشگران خارجی می گفتند تعجب می کنم که چرا فلان روستای زیبای (لورود) ایران برای ایرانیها یک مکان گردشگری نیست! حالا اون یکجاشه، عباس آباد مازندران، و خیلی مکانهای دیگر که بارها در مستندها و سفرهای خودمون دیدیم.... فقط غرب غرب غرب... این چه تفکر بسته ایه، کجای تاریک اندیشی - روشنفکریه؟! این روشن فکر نماییه.... تو غرب طرف دستش رو بالا میاره اینجا میگید عجب حرکت متمدنانه ای ولی اینهمه مشاهیر در عصر حاضر داریم (گذشتمون که هیچ) حال رو ببینید که چقدر مشاهیر و اندیشمند واقعیی داریم ولی خیلی ها به سیاهی عادت کردن، مشکل کشور همین چیزاست، از همین مسائل به ظاهر کوچک شروع می شه و میرسه به مسائل کلان(اقتصاد و فرهنگ و ....) خودمون باید بخواهیم که بیدار بشیم.
Iran (Islamic Republic of)
عراقی
۱۲:۴۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
متاسفانه طبیعت ایران داره نابود میشه. هیچکس به نابودی طبیعت وجنگل های زاگرس توجهی نداره. زمانی زاگرس مانند طبرستان و گیلان سرسبز بود. ولی الان داره میشه کوهستان های عریان از جنگل. مازندران هم سالها بعد وضع ایطور پیش بره همین میشه. باید راهکار حفاظت را پیاده سازی کرد و احیاسازی کرد و ایضا بتوان گردشگری با حفاظت از منابع طبیعی ایران را گسترش داد بلکه مرهمی بشه برزخم طبیعت ایران