حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور از خلق حماسه ای باشکوه در انتخابات خبرداد که مردم در راس آن و میدان دار آن بودند.

حجت الاسلام والمسلمین  ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:مردم آبادان در انتخابات دیروز و با وجود هوای ۴۷ درجه‌ای با حضورشان و شرکت در انتخابات حماسه‌ای خلق کردند که خودشان در راس آن و میدان دار آن بودند.

او بر اساس نتایج اعلام شده رای‌هایی که تاکنون شمارش شده و آیت الله سید ابراهیم رئیسی را منتخب مردم با بالاترین میزان آراء معرفی کرده اند این پیروزی را به فرد منتخب مردم برای مقام ریاست جمهوری و مردم تبریک گفت.

امام جمعه آبادان تبریک پیروزی در انتخابات را به کاندیدا‌های که وارد عرصه‌ی انتخابات شده بوند نیز تبریک گفت و افزود: سطح بینش بالایی که نامزد‌ها داشتند شیرینی این پروزی را دوچندان کرد چرا که با تبریک سریع آن‌ها به فرد منتخب به دشمنانی که به دنبال بر هم زدن اتحاد بین مردم کشور بود اجازه‌ی برد ندادند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور در پایان ضمن تبریک پیشاپیش ولادت امام رضا (ع)، و تشکر و قدردانی از شهروندان و فعالیت تمام عوامل دست اندرکار در انتخابات دیروز از جمله عوامل امنیتی، نظامی و رسانه‌ها گفت: امیدوارم شیرینی این پیروزی در ۴۵ روز آینده با آغاز فعالیت رئیس جمهور آینده و مبارزه با فساد و به کار گیری نیرو‌های جهادی و کارآمد بتواند مزه‌ی یک دولت اسلامی را به مردم بچشاند.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.