اهمیت مشارکت در تعیین سرنوشت کشورمان به اندازه‌ای است که مخالفان ایران، با دشنام و حمله مستقیم تلاش کردند تا مانع از رأی دادن ایران‌های مقیم خارج شوند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در کشورمان، ایرانیان مقیم دیگر کشورها نیز با حضور در پای صندوق‎‌‌های رأی در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم شدند. 

روند اخذ آرا از شهروندان ایرانی در بسیاری از کشورها در سفارت خانه‌ها یا دفاتر حافظ صلح به خوبی انجام شد اما در برخی از این مراکز از جمله انگلیس و واشنگتن مردم با حمله سلطنت طلبان و منافقان که مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران هستند روبه رو شدند.

در آمریکا مدعیان دموکراسی به زوج ایرانی که  قصد رأی دادن داشتند، هتاکی کردند و پلیس تنها نظاره گر این ماجرا بود. این هموطنان ایرانی در پاسخ به فرد هتاک می‌گوید: من در جبهه ایرانم. شماها در جبهه عربستان و اسرائیل.

 مزدوران و سلطنت طلبان  در بیرمنگام انگلیس  نیز به یک خانم ایرانی  به دلیل شرکت در انتخابات و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور خود، حمله ور شدند.
در واشنگتن هم به رای دهندگان ایرانی نه تنها هتاکی شد بلکه تهدید هم شدند.
 
اما فیلمی هم ببینید از حال بد کسانی که خود را برانداز می‌نامند و چشم دیدن مشارکت ایرانیان مقیم خارج در انتخابات ریاست جمهوری را ندارند.
 
مردم در توییتر به اقدامات مزدوران و منافقان واکنش نشان دادند و آنان را خائن به مملکت دانستند.
 
حمله مزدوران و سلطنت طلبان به رای دهندگان ایرانی
 
 
حمله مزدوران و سلطنت طلبان به رای دهندگان ایرانی
 
توییتر اما در اقدامی تمامی فیلم هایی را که مردم از حمله مزدوران و سلطنت طلبان به رأی دهندگان ایرانی در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته بودند را حذف کرد.
حمله مزدوران و سلطنت طلبان به رای دهندگان ایرانی

حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات، قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش نشان می‌دهد و این مسئله باعث خشمگینی مخالفان ایران می شود. کسانی که مدعی دموکراسی و حقوق بشر هستند اما نه تنها در کشورهای خود این اصول را زیر پا می گذارند بلکه در تمامی مسائل کشور عزیزمان ایران نیز به همین بهانه‌ دخالت می‌کنند. 

بار‌ها ثابت شده که این افراد، دست نشانده‌های دیگر دولت‎‌های غربی‌ و متحدانشان هستند، کسانی که خود هیچ وقت شاهد برگزاری انتخاباتی در کشورشان نبودند و اصلا با اصول سیاسی آن آشنا نیستند و غربی‌هایی که برگزاری انتخابات در کشورشان، حمله مردم به اصلی‌ترین مقر سیاسی را در پی داشت و  حاضرند برای استعمارگری مردم را به جان هموطنان خود بیاندازند.

با نگاهی گذرا به سرنوشت دیگر کشور که برای مدتی هرچند کوتاه دچار تزلزل در ارکان سیاسی کشور خود شدند، می‌توان دید که آنان نیز سال‌ها پس از مردم ایران به اهمیت حضور در انتخابات پی بردند. مردم سوریه پس از گذار از دوره ای آشوب و نا آرامی و حضور تروریست‌ها درکشورشان متوجه شدند که حضور در پای صندوق‌های رأی چقدر می‌تواند به تحکیم قدرت کشورشان کمک کند.

حال هشتمین رئیس جمهور ایران نیز با رأی مردم انتخاب شد و مردم بار دیگر با حضورشان و بی‌توجه به فرافه‌کنی‌های دشمنان، قدرت ایران را  در مقابل جهانیان به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
خیلی خوب بود کلی خندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
غربیا که بشدت نسبت به توهین و مزاحمت و تهدید حساسن پس چرا نسبت به اینهمه توهین و مزاحمت و تهدید اقدام نکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
واقعا آدم از ابنهمه آزادی تو غرب غبطه میخوره اینجا یکی بیاد از آمریکا و اسرائیل دفاع کنه سر و کارش با پلیسه ولی اونجا راحت به آمریکا و اسرائیل توهین میکنن و پلیس هم دخالت نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۱:۲۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
حضور پر شور شعور ملت مستضعفین ایران اسلامی در روز جمعه 28 خرداد ماه 1400 تا بامداد نیم شب شنبه پای صندوقهای رای ملت مشاهده کردیت این مشت محکم و جواب دندان شکنی بود بر صورت خبیث شیطان صفتان یاوه گویان وطن فروشان خائنین دشمنان داخلی و دشمنان خارجی نظام مقدس مردمی جمهوری اسلامی ایران عزیزمان . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Canada
ناشناس
۲۰:۳۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
ترس از قطع حقوق نجومی و اقامت شون
باعث شده .احساس وجود کنند
در عیر اینصورت .افسرده و خسته از زندگی هستند
از فشار عصبی اش میشه پی برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
شما نه فقط ضد اسلام و انقلاب هستید، ضد ایران و ایرانی هم هستید جوری که اگر حکومت دستتون بیفته هرکس تو شناسنامش جای مهر انتخابات باشه سر می برید. جوجه
مزدورهای مسعود رجوی ملعون به ناموس مردم تو روز روشن رحم نکردن. منافقین ضد خلق.
United Arab Emirates
فاطمه
۱۹:۵۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
خااااااااک بر سر خائنین،، خااااااک بر سر پلیس های امنیتی شون،،، چقد خونسرد،،، بخدا اگه من بودم میخواستن تو مملکتی دیگه ای باشم اینجور شخصیتم خورد کنن،، یه روز نمی موندم تو اون کشور،، نه خودشون باشن نه کشورشون،،،، مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است،،
آخرین اخبار