فرمانداران شهرستان‌های کرمانشاه میزان مشارکت مردم در انتخابات سال ۱۴۰۰ را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : ۶۲ درصد واجدین شرایط رای در این شهرستان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد امسال شرکت کردند.

او گفت : از مجموع ۱۳ هزار و ۱۹۱ تعرفه رای ماخوذه در مجموع ۹ هزار و ۸۱۵ تعرفه رای صحیح بود که مردم با سابقه درخشان خود همچون گذشته مشارکت بالایی را به ثبت رساندند.

او افزود: انتخابات با مشارکت بسیار خوب مردم به شکل مطلوب و بدون هیچ مشکلی در شهرستان مرزی قصرشیرین برگزار شد و مردم همیشه در صحنه این شهرستان بار دیگر در این آزمون سربلندانه بیرون آمدند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: در مجموع یک هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی در ۴۰ شعبه اخذ رای از ساعت ۷ صبح دیروز تا ساعت ۲بامداد روز شنبه روند برگزاری انتخابات را بر عهده داشتند که تلاش همه برگزار کنندگان انتخابات قابل قدردانی است.

او از مردم فهیم و آگاه شهرستان قصرشیرین که بار دیگر شعور و بلوغ سیاسی خود را لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و حضور در شعبه‌های اخذ رای به نمایش گذاشتند و بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های والای امام و رهبری و نظام نشان دادند قدردانی کرد.

تاتار گفت: حضور قاطعانه مردم در پای صندوق‌های رای پاسخی قاطع به بدخواهی‌ها و طمع ورزی‌ها و بد ذاتی‌های دشمن است و مردم نشان دادند که هیچگاه دست از آرمان‌های والای این نظام بر نمی‌دارند.

میزان مشارکت مردم سرپل ذهاب ۶۴ درصد است

فرماندار سرپل‌ذهاب میزان مشارکت مردم و حضور زرین آن‌ها در پای صندوق‌های رای در این شهرستان را در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در روز جمعه گذشته را ۶۴ درصد اعلام کرد.

نورالدین فرزادی پور افزود: در سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا بیش از ۴۳ هزار و ۴۹۸ نفر در پای صندوق‌های رای حاضر شدند که از این تعداد رای ۳۳ هزار و ۴۵ رای صحیح بود.

او صمیمانه از حضور پرشور مردم حماسه ساز شهر و روستا‌های تابعه شهرستان سرپل‌ذهاب قدردانی کرد و افزود: با همراهی و حضور پرشور، مردم برگ زرین دیگری در راستای حمایت و تعامل با مسئولان و وفاداری به نظام اسلامی به تاریخ پرافتخار خود اضافه کردند.

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: از همه عوامل اجرایی و دست اندرکار انتخابات هیات‌های اجرای، نظارتی، بازرسی، شورای تامین، دستگاه‌های امنیتی، قضایی، انتظامی و اطلاعاتی که همراهی لازم را برای برقراری امنیت لازم و آرامش شعب اخذ رای و شهرستان فراهم کردند و بسترساز و زمینه ساز مشارکت مردم شدند، قدردانی می‌کنم.

فرزادی پور گفت: انتخابات در کمال آرامش و مشارکت خوب در ۱۱۱ شعبه اخذ رای شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار شد که این مرهون همراهی و همکاری و احساس مسوولیت گروه‌های مختلف مردم بود.

۵۳ درصد مردم روانسر در انتخابات شرکت کردند

فرماندار شهرستان روانسر گفت: ۵۳ درصد مردم این شهرستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

سعدی مصطفی‌زاده افزود: در شهرستان روانسر تعداد ۳۷ هزار و ۳۵۷ نفر واجد شرایط رأی دادن بودند که از این تعداد ۱۹ هزار و ۷۹۵ نفر در انتخابات ۲۸ خرداد ماه شرکت کردند.

او با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات در شهرستان روانسر کار اخذ رای در ۶۷ صندوق ثابت و سیار شهری و روستایی انجام شد افزود: از این تعداد ۲۲ صندوق شهری و ۴۵ صندوق نیز روستایی بود و بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر کار اجرای انتخابات را بر عهده داشتند.

فرماندار روانسر با بیان اینکه انتخابات شورا‌ها در ۸۱ روستای بخش مرکزی و شاهو برگزار شد ادامه داد: ۴۰ داوطلب در هشت روستای بخش شاهو و ۳۶۸ داوطلب برای عضویت در شورای ۷۳ روستای بخش مرکزی با هم رقابت کردند.

مصطفی‌زاده گفت: در شهر روانسر ۲۶ نامزد و در شهر شاهو نیز ۱۱ نامزد با هم به رقابت کردند.

رئیس ستاد انتخابات روانسر ادامه داد: سلامت انتخابات به صورت مستمر از سوی عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات کنترل شد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشت و پیروز واقعی این انتخابات مردم هستند.

فرماندار روانسر با قدردانی از تمام دست‌اندرکاران انتخابات گفت: از آحاد مردم همیشه در صحنه شهرستان، عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی، امنیتی، بسیجی، رسانه‌های گروهی و مسئولان که در این راستا با ستاد انتخابات شهرستان همکاری داشته‌اند تشکر و قدردانی می‌شود .

مشارکت ۶۰ درصدی مردم هرسین در انتخابات

فرماندار شهرستان هرسین از مشارکت ۶۰ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات روز جمعه خبر داد و گفت: بیش از ۳۷ هزار نفر در انتخابات ریاست‌جمهوری و بیش از ۲۶ هزار نفر در انتخابات شورای شهر هرسین مشارکت کردند.

عبادالله کنجوریان افزود: ۶۴ هزار نفر از مردم بخش‌های مرکزی و بیستون شهرستان هرسین واجد حق رأی در انتخابات ۲۸ خرداد بودند که از این تعداد ۳۷ هزار و ۱۲۵ رای در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ۲۶ هزار و ۶۱۴ رای در انتخابات شورای شهر هرسین به صندوق‌های آرا ریخته شد.

او ادامه داد: براساس نتایج نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرستان هرسین، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با ۲۱ هزار و ۶۹۰ رای بیشترین رای را نصیب خود کرد؛ محسن رضایی با پنج هزار و ۶۱۶ رای، عبدالناصر همتی با ۲ هزار و ۶۴۱ رای و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با ۷۳۰ رای در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

کنجوریان از همت و حضور گسترده مردم شهرستان هرسین در انتخابات قدردانی کرد و گفت: این حماسه بزرگ و حضور پرشور را به همه ملت ایران به‌ویژه مردم شهرستان تبریک می‌گویم .

حضور ۷۹.۴ درصد از افراد واجد شرایط گیلانغرب در انتخابات ۲۸ خرداد

فرماندار گیلانغرب گفت: ۷۹.۴درصد از افراد واجدا شرایط رای در این شهرستان در انتخابات ۲۸ خرداد شرکت کردند و حماسه دیگری برای دومین شهر مقاوم کشور رقم زدند.

کوروش محمودیان افزود: در انتخابات ۲۸ خرداد امسال در مجموع از ۴۷ هزار واجد شرایط رای ۳۷ هزار و ۳۱۸ نفر پای صندوق‌های رای رفتند و بار دیگر پایبندی خود را به نظام و آرمان‌های والای شهدا ثابت کردند.

او افزود: مردم شهرستان گیلانغرب همواره در صحنه‌های مختلف در کنار نظام و کشور بوده اند و این بار نیز خوب به صحنه آمده اند و حماسه آفرینی‌ها در پای صندوق‌های رای بسیار ارزمند و قابل تقدیر است.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب از تمامی عوامل و دست اندرکاران امر انتخابات و تلاش آن‌ها در صیانت و ثبت آرای مردم قدردانی کرد و گفت: مشارکت بسیار خوب مردم و نمایش بلوغ سیاسی و شعور بالای آن با حضور در پای صندوق‌های رای بهترین پاسخ قاطعانه به دشمنان نظام بود که از مدت‌ها قبل به دنبال تضعیف انتخابات بودند.

محمودیان افزود: هماهنگی و تعامل همه جانبه بین عوامل انتخابات از جمله هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی در چارچوب قانون باعث شد تا انتخاباتی شکوهمند و سالم را با حضور حداکثری مردم شاهد باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.