دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی از ادامه شمارش صندوق‌های شورای شهر و روستا در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، محمدزاده دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی در خصوص نتایج انتخابات شورا‌های شهر و روستا گفت: بعد از شمارش آرا و اعلام آن به هیات نظارت نتایج به صورت عمومی منتشر خواهد شد.

او گفت: فعلا شمارش در حال انجام است و با وجود اینکه شمارش بخش زیادی از صندوق‌های اخذ رای شورای شهر انجام شده است اما چون هنوز شمارش تعدادی از صندوق‌ها تمام نشده نتایج را اعلام نکرده ایم.

او گفت: قرار بود نتایج انتخابات شورای شهر تبریز زودتر اعلام شود اما به دلیل وقفه‌ای که روز گذشته به دلیل اختلال برخی صندوق‌های الکترونیکی به وجود آمد در بعضی از شعبه‌های اخذ رای انتخابات به صورت دستی انجام شد و فعلا آرای ماخوذه در حال شمارش است.

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: طبق قانون نتایج انتخابات شورای شهر و روستا از طریق فرمانداران و بخشداران اعلام خواهد شد اما چون فعلا صورتجلسات شعبه‌ها نهایی نشده است به محض تمام شدن شمارش نتایج از طریق فرمانداران و بخشداران اطلاع رسانی خواهد شد.

او در خصوص نتایج انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: نتایج این انتخابات ثبت شده و به ستاد انتخابات کشور ارسال می‌شود و مرجع اعلام نتایج آن‌ها هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار