فرماندار هندیجان گفت: با پایان شمارش آرا، نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در هندیجان مشخص شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بویری فرماندار هندیجان گفت: با پایان شمارش آرا، نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر مشخص شد و انتخابات ریاست جمهوری در  هندیجان، سید ابراهیم رئیسی ۹ هزار و ۸۱۰ رای، محسن رضایی میر قائد پنج هزار و ۲۱۸ رای، عبدالناصر همتی ۵۳۸ رای و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی ۲۵۹ رای را دریافت کرده اند.

او با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر در هندیجان فعالیت داشتند، افزود: انتخابات روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در کمال آرامش و امنیت کامل در شهرستان و شعب اخذ رای برگزار شد.

بویری ادامه داد: تعداد ۵۴ شعبه اخذ رای در هندیجان آرای شهروندان این شهرستان را جمع آوری کرد و  اکبر شنبدی با سه هزار و ۱۱۱ رای، مهدی عبادی با ۲ هزار و ۵۰۴ رای، علی اکبر بیرونی با ۲ هزار و ۴۲۰ رای، عارف عبادی با ۲ هزار و ۳۲۵ رای، امیر شکاری با ۲ هزار و ۲۲۴ رای به عنوان اعضای منتخب شورای شهر هندیجان انتخاب شدند.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: همچنین میثم عبادی با ۲ هزار و ۱۸۵ رای، فاروق جنتی با ۲ هزار و ۷۷ رای و محسن شعبانی با ۲ هزار و ۱۴ رای به عنوان عضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر هندیجان انتخاب شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.